wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bagheera3, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ik had een vraagje:
    In de decembermaand heb ik geen temp bijgehouden, geen ovulatietesten, gewoon ''we zien wel''.
    Cyclus? Geen idee. Normaal als mijn ei aan de linkerkant moet springen is dit 27-29 dagen. Oftewel; 3 januari NOD.

Nou heb ik sinds 3 januari bruinverlies, met soms een heeeeeeeel klein beetje bloed.
    Dat bruinverlies is niets geks voor mijn idee (al vraag ik me wel af of dit nou wel echt zo normaal is), aangezien ik dit altijd 1 week voor NOD heb. Alleen dit zou betekenen dat mijn NOD niet 3 januari is, maar 10 januari.

Afgelopen maandag ineens 2x enorme krampen/steken ter hoogte van lies/eierstokken (waar ik normaal ovulatiepijn/trekken voel). Ik kon niet rechtop blijven zitten.
    Vandaag toch eigenwijs testje gedaan: negatief.
    Maarr wat als ik een late innesteling heb? Wanneer kan ik dan het beste testen?

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Als de steken in je lies de innesteling zijn geweest is het het beste 7 dgn daarna pas te testen... Dus dan as maandag, of anders de 10e aanhouden?

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Bedankt voor je snelle antwoord.
    Als menstruatie niet doorzet, zal ik idd of de 10e, of aankomende maandag testen.
    Bruinverlies lijkt wel minder te worden.
    Dit maakt t toch wel weer spannend...

Deel Deze Pagina