Knal positief, dag later helemaal negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ryanne1991, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi dames,

Mijn zwanger en kids ovu testen waren op. Ik heb uit nood die van de action gekocht. Ik had gister twee positieve ovu testen, vruchtbaar slijm en temperatuurverhoging. Echter deed ik vandaag nog een test (normaal neemt het geleidelijk bij mij af) maar de test was helemaal negatief. Paar uur later weer getest en weer een witte test.. Paar uur niks gedronken..
    Is dit normaal?

(Die onderste test om 4 uur gedaan dus nog niet helemaal droog)

image.jpg

Ps: ik plak ze in m'n logboekje wat ik bij hou voor de gynaecoloog

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dan is je piek geweest denk ik.
    Heb je goed geklust!?;)

3. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

Jan 5, 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    misschien ligt het aan het merk? Ik heb hier ergens gelezen dat andere merken weer anders het resultaat weergeven. Maar misschien dat iemand anders je meer duidelijkheid kan geven :)

4. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja flink geklust haha

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

Jun 21, 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Ik heb ook action testen gebruikt . Maar had ook 2 verkeerde doosjes die dus helemaal geen streepje gaven!! Dus denk dat somige fout zijn. Ik testen met een nieuw doosje wel streepje pakte ik weer die oude geen streep en ik zat al rond eisprong!

6. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dat zou best wel eens kunnen.. Die twee welke geen streepje gaven zaten in een ander doosje.. Ik bewaar de drie resterende en die stuur ik naar ze op want ik vind het echt raar dat de dag na m'n eisprong al niks geen LH meer te vinden zou zijn. Toch maar weer over op m'n vertrouwde testen de volgende keer..

7. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Bij de Sensitest normale testen heb ik dit ook. Vanuit het niets een dag een streep en de dag erna alweer wit. Ik vond dit juist heel handig want wist exact wanneer mijn piek was en wanneer hij weer over was. De gevoelige testen vond ik maar irritant...kreeg elke dag een streepen dan maar gokken of het je piek was of niet.

Share This Page