Hallo allemaal, Ben moeder van een dochter en nu 9 dagen overtijd. Allemaal klachten die ik normaal nooit heb voor een menstruatie. Heb wel gemeenschap gehad in de vruchtbare periode kwam ik later achter. Ik voel een trekkerig gevoel binnen in mijn borsten, normaal eet ik veel en nu minder en vaker. Bollere buik en gisterenavond na 1 kop thee ineens een misselijk gevoel. Misselijk heb ik met vlagen. Geen afscheiding meer, normaal wel eens zo dat ik wat weg moest vegen. Heb ook een zeurend gevoel gehad in mijn onderbuik. Vaak hoofdpijn. Moe. En een blaasontsteking wat ik voor het eerst gehad heb toen ik net bevallen was. Ik drink zoveel thee dat een blaasontsteking bijna niet mogelijk is hahhaah. Nu vanochtend weer getest voor de derde keer en weer negatief. Dokter gebeld en die wil me laten wachten tot vrijdag..... Geen bloedtest. Ach ja we zijn ja robots, geen gevoel. Wie herkent dit?? Liefs
✓ moe ✓ trekkerig gevoel borsten (niet tepels) ✓ misselijk met vlagen ✓ Zeurend gevoel in m'n onderbuik En moet nog een weekje wachten met testen. Zucht.