Symptomen direct na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Hallo dames,

Ik was even benieuwd of er dames zijn en of het mogelijk is om vrij snel na je eisprong en voor je innesteling al symptonen te hebben?
    Mijn eisprong was 1/2 dagen geleden. Ik heb nu nog steeds hele gevoelige borsten. Erger dan tijdens de eisprong. Dit heb ik normaal niet.

Misschien zit het allemaal in mijn hoofd omdat ik er een goed gevoel bij heb deze maand en dat de pendel ook aangaf dat het deze maand gaat lukken. Maar ik was toch even benieuwd of er dames zijn die zwanger bleken na vroege symptonen?

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Na ei kan je er nog last van hebben idd, maar heeft nog nix met innesteling/zwangerschap te maken. Het zijn puur de hormonen. Pas na de innestelling kan je last krijgen van zwangerschapssymptomen. Ten minste zo heb ik t begrepen :)

3. Julli

Julli Niet meer actief

Wishful thinking dus hihi.
    Ik moet het maar een beetje loslaten tot ik mag testen :)

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi meiden, mag ik mee kletsen?

Spannend Julli, bij de eisprong weet ik dat niet, maar ik hoor soms wel dat je tijdens je innesteling of erna wat ken voelen.

Ik heb namelijk 9september mijn 3e IUI gehad dus vandaag zit ik 6 dagen na de Iui, dit is rond de innesteling. Nu heb ik vrijdag avond (13e) veel buikpijn gehad en toen ik naar bed ging was het vrij snel over, de volgende dag heb ik nergens last meer van gehad. Nu de volgende dag, dus gisteravond (14e) kreeg ik het weer, die vreselijke buikpijn, maar toen pas toen ik in bed lag, dit ging ook niet meer weg, heb overgegeven en voelde me beroerd, ik heb slecht geslapen en nu is het er nog niet echt beter op geworden. Heb ook beetje spierpijn in boven benen en last van m'n rug, maar deze laatste 2 dingen zijn van vandaag pas

Dus weet ook niet of het toeval is of....

5. Julli

Julli Niet meer actief

Jeetje wat spannend Angela, maar als het een innesteling is dan klopt het wel dat je eventueel al wat klachten zou kunnen hebben.
    Wanneer is je nod?

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ja daarom, maar weet dus niet of dat kan of niet.

. K heb 9sept de iui gehad dus 23e is mn nod ongeveer :)

7. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laatste zwangerschap had ik al heel kort na de eisprong heel veel zwangerschaps klachten...vreselijke misselijkheid hele dag door...mijn borsten stonden op springen en meer, en dat allemaal zeker anderhalf week voor mijn NOD....was idd ook zwanger...maar kon kloppen dat ik zo veel klachten had omdat het een mola zwangerschap was en dat wil zeggen dat je lichaam heeeeel veel hcg aanmaakt. Dus dat is ook niet goed om zo snel al klachten te hebben. Mola zwangerschap is vele malen erger dan een miskraam! Dus nu hoop ik ook niet op hele duidelijke zwangerschapsklachten voor mijn NOD....:(

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ohh dat klinkt niet goed nee. Hoop dat dat deze ronde ook niet zo is nee. Ga voor je duimen.

Wanneer is nu je nod?

9. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aankomende woensdag!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Spannend meis, ga voor je duimen.

11. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    TNx angela xx

12. Julli

Julli Niet meer actief

Heftig ladymoi2. Dat moet zwaar geweest zijn.
    Super spannende nod dus voor je. Weet je al wanneer je gaat testen? Het is al bijna woensdag :). Ik zal voor je duimen.

13. Julli

Julli Niet meer actief

Dan is je nod 5 dagen voor die van mij Angela, Spannend! Wacht je de dag af of ga je al eerder testen?

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Spannend julli, t ligt er een beetje aan haha hoe t deze week gaat haha.
    En anders gewoon de maandag de 23e :p (als k t vol hou) :p

15. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja dat was zekers heel zwaar..na mola zwangerschap mag je een afgesproken tijd absoluut niet zwanger geraken, dus verplicht weer aan de pil voor ong 7 maanden..iets langer zelfs.

Ik heb een onderwerp gestart op vage ovu en zwangerschapstesten...vrijdag een lichte streep op ze test en vandaag helemaal wit. :( dus heel onzeker nu...wel of niet zwanger....eerste test vals positief of wel echt positief? Ik weet het allemaal niet meer

16. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Oeh... Wat rot die onzekerheid, hè.... :(

Hopelijk heb je snel een super-positieve test in je handen!!!!

17. Julli

Julli Niet meer actief

Haha Angela, ik ben benieuwd. Spannend :)
    Hoe voel je je nu?

Ik zal voor je duimen! Misschien te vroeg getest?
    Woensdag is je nod lees ik net.
    Misschien te vroeg getest? Nog een keer met ochtendurine of na nod?

18. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hallo, ik zit nu op 2 DPO, en heb het vreselijk koud en ben echt duizelig!
    sinds mn ei voel ik me zo anders.
    heeft iemand dit ook gehad zo vroeg al?

19. Julli

Julli Niet meer actief

Ik voelde me gisteren heel gevoelig etc. Vandaag al niet meer. Ik begrijp nu toch echt dat het niet mogelijk is :(. Pas na de eventuele innesteling.
    We mogen ongeveer gelijk testen kiwi! Spannend :)

20. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja mijn banner klopt niet want die zei dat ik gister de eisprong had... maar ik had hem al op dag 15 / 16 . getest met ovutesten, dus ik kan de 27e testen, echt spannend!!

hoelang zijn jullie al bezig?

Deel Deze Pagina