hoe werken ovulatietesten ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mnla, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames.

Ga voor het eerst beginnen met ovulatietesten als k ongi ben geweest . Naar hoeveel dagen begin je daarmee ? En wanneer stop je ? Alvast bedankt voor de antwoorden!

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik lees mee. :)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ligt eraan hoelang je cyclus is....meestal online of in de gebruiksaanwijzing kan je kijken hoelang je cyclus en welke dag te beginnen....bv met 28 dagen zeggen ze rond dag 10 beginnen heb ik ook gedaan

4. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

ik heb een cyclus van 31 dagen en ik kon testen op dag 14...
    ik heb vandaag een testje gedaan en was gelijk positief!
    ik zit vandaag op dag 16.. en ik weet niet hoelang ik door test ligt aan de afscheiding die ik heb! en of mijn baarmoeder hoog of laag ligt of open/dicht is...dan weet je ook al snel meer!

5. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Heb deze maand ook gedaan idd op de tiende dag begonnen. Twee dagen licht streepje en daarna donker streep. Dus deze dagen heb ik geklust. Dag erna was hij ook nog donker maar minder. Die dag daarna weer licht streepje dus gestopt met testen.
    Naar mijn weten moet je de donkere streep vinden en daarna hoef hè niet nog keer te testen. Eventueel een volgende ronde

6. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Oke dankjewel voor de antwoorden ik heb een cyclus van 27 dagen . Dus dan zal ik op dag 9 gaan beginnen met testen? Nou ben benieuwd . Hoop dat dit een uitkomst brengt!

Deel Deze Pagina