Hej dames Mijn laatste nod was 6 feb, ik heb 15 feb om 22uur pregnyl 5000 gezet. Wanneer kan ik nu het beste gaan testen? Ik ben het even kwijt, ben al aan het testen, maar weet eigenlijk niet of ik nu te vroeg ben? Mijn cyclus was eerst 29 toen 31 ik zit nu op dag 25 Ik verlies nu heel weinig bruin slijm (sorry hihi) En gister een en vanmorgen een sliertje roze en een sliertje rood... ? Moet ik nu 2 weken na de pregnyl rekenen ? Dat zou vandaag zijn. Of gewoon 4 weken vanaf 6feb? Dan zit ik op 6 maart.... Helluup haha ik weet het ff niet meer
Hmmm ik ben er niet echt in thuis maar een vriendin had het er toen over 14 dagen na pregnyl, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen heb ook nog even op Google gekeken voor je en daar zie ik ook overal na 14 dagen staan met 5000 pregnyl, hoop dat je er in iedergeval wat aan hebt
Het ziekenhuis adviseerde mij altijd 14 dagen na pregnyl te testen anders zijn je testen niet goed omdat de pregnyl dan nog in je lijf zit. Ik heb me daar altijd aan gehouden. Moet ik heel eerlijk toegeven.
Ik heb 10.000 pregnyl gespoten en 14 dagen daarna was het weg...maar élk lichaam is natuurlijk anders met afbreken. Veel succes en hoop dat je zwanger bent!
8 dagen na de Pregnyl was bij mij alles uit mijn lichaam. Dat weet ik omdat ik toen getest had omdat ik wilde weten hoe het zat. Op 9dpo getest en dus 11 dagen na Pregnyl: negatief Op 11dpo: zeer vage streep Op 12dpo: iets donkerder streep en positieve Clearblue. 17/02 was jouw eisprong normaal dus is vandaag normaal je NOD, dus testen maar!!! Succes!!!!