Dit is toch wel erg fijn:)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by me1989, Mar 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Eergisteren had ik een test en die was lichter dan de dag er voor. Vandaag heb ik de laatste test gedaan met dit als resultaat:D (bovenste test is dinsdag, die daar onder woensdag en donderdag en de onderste van vandaag):

View attachment 380960

Is het trouwens raar dat ik nog steeds test?

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Mooie testjes!
    Nee hoor, niet raar :) Zou alleen niet eindeloos doortesten...

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Nee veel donkerder kan hij niet meer worden:D, heb ze gewoon even opgemaakt, dit was de laatste die ik in huis had.

Ik heb nog een vraagje aan jullie, wat zouden jullie doen? Ik heb 24 maart de eerste echo (dan ben ik tussen de 8 en 9 weken zwanger), mijn vader viert echter 16 maart zijn verjaardag. En niet bij hem thuis, maar hij neemt mijn moeder, broertje, vriend en mij mee naar de kroeg en daarna uit eten. Ik drink ALTIJD een drankje, dus ze gaan nooit smoesjes van me geloven als ik alleen maar 'watertjes' ga bestellen. Zal ik het die dag al aan hun vertellen en dan vragen of ze echt nog even hun mond willen houden? Of zal ik liegen (wat ze dus echt niet gaan geloven)?

4. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Je kan zeggen dat je de avond ervoor veel last van je maag hebt gehad door verkeerd eten en dat je daarom nog even een niet drinkt. Omdat je maag nog wat van streek is?

Edit: Alleen jammer dat je uit eten gaat :p Dat is dan natuurlijk wel ongeloofwaardig haha

5. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Maar je kan het natuurlijk ook vertellen haha :p

6. Anroj

Anroj Actief lid

Jan 9, 2014
    201
    12
    18
    Allereerst gefeliciteerd! :D Geweldig he zo'n knaltest.
    Wij hebben het onze ouders en zussen wel verteld, omdat we weten dat hun het nog wel voor zich houden.

Verder heb ik hier al wel eens gehoord dat je kunt zeggen dat je een antibioticakuur hebt (bijv ivm blaasontsteking of keelontsteking ofzo)

7. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Ja ik vind het zo moeilijk.. Eigenlijk wilde ik tot na mijn 1e echo wachten met vertellen, maar na 16 maart zie ik mijn vader ook een maand niet, omdat wel allebei op vakantie gaan.

8. Stando

Stando Bekend lid

Apr 5, 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon vertellen, als het niet goed gaat (wat vast niet gebeurd) wil je het denk ik ook delen met je ouders. Toch? En gefeliciteerd natuurlijk!

9. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Ja dat is ook wel weer zo, lastig..

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

Jan 29, 2008
    2,615
    24
    38
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij hebben het ouders en zussen wel meteen verteld.

11. Stando

Stando Bekend lid

Apr 5, 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ja je kunt er nog even over nadenken ;)

12. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Ja gelukkig. Ik word nu al gek van het smoesjes verzinnen, je bent continue jezelf aan het in dekken.

13. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Wauw die knalt! Had vorigr week ook zo'n test en vanmorgen was de controlestreep heel licht en teststreep mega donkerven wat breder... ik denk dat deze testen het ol een gegeven moment niet meer aankunnen ofzo?

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik had vorige week een antibioticakuur voor mijn blaasontsteking op het feestje.
    Vanavond weer een feestje en hier kan ik gelukkig gewoon zeggen dat ik geen trek in drank heb, maar volgende week weer een verjaardag met een paar dezelfde mensen van het feestje van vorige week en met mensen die nooit geloven dat ik geen trek in een drankje heb. Antibiotica heb ik vorige week al als smoes gebruikt.

Mijn vader, zus en schoonouders hebben we wel deze week verteld dat ik zwanger ben.

Ik vind het niet zo raar dat je nog een test hebt gedaan, heb er gisteren zelf ook nog 1 gedaan. Voel me niet zwanger dus voor m'n eigen gevoel moest ik nog een test doen en die knalde gelukkig.

15. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Wow mooie knaller! Lekker van genieten meid!

Tja ik zou het vertellen. Hoef je niet te liegen en het is super nieuws om te vertellen.
    Ohh en als je het echt niet wil zeggen kun je nog de smoes gebruiken dat je nog moet auto rijden. ;)

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat je een kuurtje antibiotica slikt ? Mag je ook niet bij drinken :D:D
    Tenslotte ben je tegen die tijd al negen weken dus zal je waarschijnlijk maar 1x deze smoes gebruiken..en anders zeg je dat je een terugkerende schimmel hebt ;)

17. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

Mar 1, 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt het best vertellen. Immers als de echo niet goed zou zijn dan zou je je verdriet wellicht ook met hun willen delen.

En als je het niet wilt vertellen kan je zeggen dat je de Bob bent.

18. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Smoesjes worden bij mijn ouders wel lastig. Het is namelijk te fietsen en er is ook een goede busverbinding. Antibiotica kan ik zeggen, maar ik neem standaard carpaccio als voorgerecht en dat kan natuurlijk ook al niet. Ik denk dat ik het dan maar al ga vertellen.

Ik weet niet wie het zei, maar 16 maart ben ik nog geen 9 weken hoor. Ik ben nu ongeveer 5 weken.

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Haha, dat had ik vorige week toen we bij vrienden gingen eten! Lekker carpaccio vooraf.... Gelukkig wisten ze wel dat ik al bezig was met zwanger worden dus heb maar gezegd dat ik al geen rauw vlees meer at. :p

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Waarom zou je het überhaupt nog geheim houden? Je hebt een knaltest voor je liggen, bel je ouders en gil het goede nieuws door de telefoon!

Share This Page