hoi allemaal, ik ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe alles werkt hihi... Ik ben een 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en had gelijk een mooie cyclus van 27/31 dagen met 1 uitzondering van 35 dagen. 4 maand geleden hebben we samen de beslissing genomen om voor een kindje te gaan. Vandaag ben ik uitgerekend van 35 dagen, 14 dagen overtijd. In eerste instantie blij... spannend... zal ik zwanger zijn? Na 3 dagen vernam ik echter dat ik steken had in m'n baarmoeder en heb ik vreselijk veel op de wc gezeten om te plassen... op dag 5 na nod een record van 21x plassen haha... ook heb ik last van veel afscheiding, soms waterig en andere dagen heel slierterig. Echter... mijn testen blijven negatief. Contact gezocht met de huisarts en ook daar was mijn urine test negatief.. ook is er getest voor blaasontsteking... ook dit was negatief. Volgens de dokter moet ik geduld hebben en komt mijn menstruatie vast gauw op gang... Ik vind dit echter gek... waarom na 1,5 jaar zo regelmatig nu ineens dit? Een paar dagen overtijd oke... maar 14 dagen? Wie heeft hier ervaring mee? Ik lees veel verhalen van mensen die toch zwanger zijn na negatieve testen.. Help help help
Geen ervaring mee. Maar mijn ha had eens gezegd toen ik al een week 'overtijd' was, dat hij bij 14dagen een bloedtest wou doen.
Ik ken mensen die dit gehad hebben en toen was er gewoon geen eisprong geweest. Zelfs bij regelmatige cyclus kan dit voorkomen. Wacht nog een 2-tal weekjes zou ik zeggen, hopelijk komt het dan weer terug. Of ga naar een gyn en laat een echo doen, dan kunnen ze zien of er iets is. Zelf ben ik ook 3 dagen overtijd zonder voortekenen. Kan niet zwanger zijn want steeds condoom gebruikt en op de verkeerde dagen intiem geweest. Dus ik lees geïnteresseerd mee. Ben wel een week geleden gestopt met roken, zou dat mijn hormoonhuishouding in de war gebracht hebben?
Van roken kunnen je hormonen behoorlijk in de war raken. Ik heb wel mijn eisprong gehad.. die heb ik gevoeld.. die voel ik eigenlijk elke maane wel. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en hou je op de hoogte.!
Ik heb dit wel eens gehad, hele regelmatige cyclus van 30/31 dagen. Opeens 10 dagen overtijd.. ook negatieve tests en ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.. urinetest bij huisarts ook negatief. 2 dagen later kwam ongesteldheid op gang. Denk dat dit was omdat ik er zo geconcentreerd mee bezig was dat mijn lichaam er echt in meeging, en toen ik het liet gaan omdat ik dacht dan zal ik wel niet zwanger zijn kwam de ongesteldheid maar zolang ik dacht dat ik zwanger was kwam die ook niet..
Het kan helaas gewoon wel eens voorkomen. Daar hoeft niet eens echt een reden voor te zijn. Moeder natuur houdt blijkbaar van deze grapjes.
Ook dat heb ik in mn achterhoofd... maar eigenlijk ben ik veel meer bezig met het feit; straks is er iets mis met mij...
Ik lees ook mee. Ik ben nog maar 1 dag overtijd met normaal een regelmatige cyclus, maar ook nog geen enkel spoor van bruinverlies voorafgaand aan de ongi. Misschien inderdaad een restje op blaasontsteking slim is. Ik heb 5 weken na conceptie negatief getest met predictor, dus volgens mij is zwangerschap uitgesloten. Heb je wel menstruatieklachten gehad? Die heb ik namelijk wel gehad, alleen (nog) geen bloeding.
Op dag 30 kreeg ik gewoon menstruatiepijntjes... bloeding bleef uit... vandaag dag 44, nog veel plassen, veel afscheiding en een raar gevoel in m'n buik.. kan het allemaal niet plaatsen en hoop dat mijn menstruatie er gauw aan komt...
Ja ik snap je, maar bij mij was echt precies hetzelfde! Had zelfs alle symptonen (dacht ik) van zwangerschap. Maar geloof me, zolang jij het niet loslaat zal de menstruatie minder snel komen. Er is vast niks mis met je, je bent toch bij de HA geweest? Probeer het echt los te laten....
Mijn reactie was op t berichtje van elsje... die vroeg of ik ook menstrustiepijn had ..sorry nog niet handig hier op.deze site. Bedankt voor de reacties... ik wacht het af... vandaag uitslagen bloedonderzoek en woensdag weer naar de huisarts.
En, Henriëtte, heb je al nieuws? Ik had vanochtend een drupje vaag wit/bruin verlies, maar daarna weer helemaal niets. Maar ik ben nog maar 2-6 dagen overtijd.
Dames, Hier een week over tijd, terwijl ik het afgelopen half jaar al regelmatig ben (meteen na pilstop). Drie testen gedaan, allemaal negatief. Wel allemaal kwaaltjes zoals gevoelige borsten (zere tepels en gevoel dat ze zijn opgezet), bij vlagen beetje misselijk, veel plassen en moe.. Wat denken jullie? Moet ik nog wachten of naar de HA?