Eisprong in aantocht?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sparky, May 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik weet dat de test nog niet positief is.. maar normaal krijg ik elke keer streepjes zoals op de bovenste test. Dat is zelfs de donkerste van de afgelopen tijd. Onderste is van net. Zou hij er aan komen?

Wanneer zouden jullie nu weer testen?

2. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hij is nog niet positief nog even doortesten

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik zou vanavond nog een testje er tegen aan gooien, en morgen, als hij vanavond knalt kun je kijken of hij morgen weer wat afgenomen is! En anders of hij morgen nog donkerder is. Bij mij werd hij zo duidelijk 1 dag voor een knaller (bij de actiontesten) maar heb er hier ook voorbij zien komen die het de ochtend voor de knaltest 'S avonds hadden!
    Zou het in ieder geval gezellig maken!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja vanavond ga ik zowiezo weer testen. Dit is de eerste keer dat ik action gebruik. Had ook zwanger en kids maar die waren gisteren op. Daar eergisteren al bijna positief. Maar toen waren de action testen nog nagenoeg wit.

5. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ervaring bij de action testen is ook dat die pas 'laat' positief aangeven. Misschien dat dat het verschil is met die van z&k?

Ik testte afgelopen zondag positief met action, binnen 3 uurtjes ovulatiepijn en ongeveer 20 uur later was de pijn weg, dus mijn ei gesprongen. Vrij rap na de positieve test dus.

Ze zeggen natuurlijk dat het tussen de 24-48 uur springt en die van z&k had waarschijnlijk gisteren positief geweest, grote kans dat je ei binnen 24 springt dan denk ik!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wat vinden jullie hiervan? Ik denk dat mijn piek vannacht is geweest. Donkerste is van vanmorgen en laatste van net.

7. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Vandaag was ie in ieder geval positief en dan zou die binnen 12 tot 36 uur moeten springen. Je hebt toch niet met ochtendurine getest he?

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee 2e urine.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heb al dagen eipijn gehad maar nu niks meer...

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Okee dan kan je piek vannacht zijn geweest of misschien gisterenavond. Dan zou die vandaag of morgen zijn. Klussen maar voor de zekerheid!

Share This Page