De tijd op het wachtbankje is bijna om... Ik merk dat ik zo nerveus ben deze keer.. Zo bang voor teleurstelling.. Tegelijkertijd ook spannend voor als het dan eindelijk gelukt is.. We leven er al zo lang naar toe.. Ben gewoon een beetje down merk ik.. alsof ik weet dat ik vast weer ongesteld ga worden.. Waarschijnlijk probeer ik mezelf zo te beschermen tegen een teleurstelling.. Ben er gelukkig niet eens zo mee bezig geweest deze maand.. We hebben in ieder geval alles gedaan wat we konden doen.. Maar nu beginnen de zenuwen toch echt de kop op te steken...
I know the feeling De dagen gaan zoooo traag op het laatst! Je voelt vanalles en toch ook weer niet.... Blijven duimen dat is alles wat we kunnen doen
zooo herkenbaar! na anderhalf jaar in het ziekenhuis gelopen te hebben besloten wij een rustmaand te houden. en ja hooor toen werd ik zwanger.. juist wanneer ik het het minst verwachte! hij is nu inmiddels 14 maanden. je hebt alles gedaan wat je kon meid. meer kan je niet doen! hopelijk mag het raak zijn dat je bang bent voor die teleurstelling begrijp ik maar al te goed. en dat je jezelf wilt beschermen daartegen begrijp ik ook. maar helaas dat gevoel is moeilijk uit te schakelen. het beste is om het er maar gewoon te laten zijn! want ook die emoties moeten eruit. ik was zon iemand die alles opgekropt had en bij mij kwam alles eruit toen ik bevallen was.ik had tijdens mijn medische malle molen alle emoties opzij geschoven.nu heb ik zoiets had ik maar gewoon even flink gehuild bij elke maand weer die teleurstelling had ik mijn baalmomentjes maar even goed genomen had ik maar even boos geworden. dan was ik het even kwijt. wat ik wil zeggen. krop het niet op maar uit je gevoelens. ( wat je nu al een beetje doe door dit topic te openen ) en neem je baalmomentjes. ik ga hard voor je duimen dat je een mooie test in handen mag hebben deze ronde!
Bedankt voor jullie lieve reacties...ik moest gewoon echt even mijn hart luchten. Gelukkig kan dat ook bij mijn mannetje..maar ben zo blij dat dit forum bestaat. Ik had op dag 17 een positieve ovulatie test.. achteraf had ik op cyclusdag 19 mijn eisprong (temp) Dus dat komt neer dat ik dus ongeveer over een week zou kunnen testen. Eerste dag van je laatste menstruatie: 3 mei 2014 Een beetje vruchtbaar: 18 mei 2014 Vruchtbaar: 19 mei 2014 Erg vruchtbaar: 20 mei 2014 Eisprong: 21 mei 2014 Innesteldag: 26 mei 2014 Vanaf hier kun je testen: 4 juni 2014
Same here... Ik heb zoveel klachten gehad rond mijn eisprong en daarna, tot op een paar dagen geleden superpijnlijke borsten en nu... niets. Helemaal niks. Af en toe denk ik zo'n menstruatiekrampje te voelen en dan zakt de moed weer in de schoenen. Ik ook een beetje somber, en niet eens 'zin' om te testen als ik overtijd zou zijn. Ik denk ook omdat ik bang ben voor teleurstelling.. alweer. I know how you feel Hoe dan ook succes, hopelijk heb je deze maand een cadeautje.
ah gelukkig, heb 2 keer een heel verhaal geschreven en toen was het weg! toen ik het wou posten.. Goed 3e keer scheepsrecht zeggen ze nietwaar? Hoe zit het nou? Ik had op 19 mei een knal ovu test.. op 21 mei had ik mijn eisprong (netjes op schema dus) inmiddels is het 29 mei, dus 8 dagen verder.. zou het eitje dan niet allang ingenesteld en bevrucht kunnen zijn? Ik zou gewoon graag weten wanneer ik zou kunnen testen.. De vorige maanden heb ik netjes afgewacht tot ik ongesteld werd.. Dat gaat nu echt niet lukken! Wie kan mijn uitleggen, wanneer ik zou kunnen testen? Want mijn banner is ook gewoon maar "gis" werk...gezien de vorige cyclussen.. (wisselend van 29 dagen, 32 dagen, 27 dagen..etc)
Kon het niet meer houden.. vanochtend getest..negatief Ik heb het idee dat ik ongesteld ga worden.. Mijn temps zijn nog steeds netjes 37.0 elke morgen.. Ik vind het gewoon raar als het niet gelukt zou zijn.. We hebben echt op de juiste dagen seks gehad.. Ik voel echt die steekjes/krampjes van "ik ga ongesteld worden".. Dat gerommel een aantal dagen van te voren.. Manlief zegt wel dat ik een andere blos op mijn gezicht heb.. Verder niets van "zwanger" symptomen.. Maar goed ik zit nu "pas" op 9 dagen na eisprong.. kan het nog?
Vanochtend vroeger dan normaal mijn temp genomen, was 36.7 Uiteindelijk verder geslapen..iets later dan normaal wakker geworden.. Toen was het weer netjes 37.0 Weet nu niet zo goed welke ik moet rekenen.. Plus, gisteren had ik een drupje lichtbruine afscheiding.. Moet ik maar van het ergste uitgaan?
Ik heb ook 21 mei mijn eisprong gehad volgens ovulatie test, en voelde het zelf ook. Kan ook echt niet wachten, wil ook duidelijkheid. Rood is dan het meest duidelijke. Ik verwacht woensdag 4 juni mijn nod, uitgaande van een cyclus van 26 dagen. Ik wil niet van te voren testen omdat de onzekerheid dan blijft. Eerst wilden wij volgend weekend testen maar of ik dat volhoud?? Als er geen menstruatie komt test ik waarschijnlijk toch donderdag al.
Van temperaturen weet ik trouwens niets. Toevallig zelf wel vanmorgen gedaan was toen 36.6 dat is mijn normale temp dus weet het niet. Maar heb het ook geen hele cyclus bijgehouden.
Tja, temp weet ik niet zo goed. Ik zou dan denk ik toch de eerste aanhouden, omdat je bij de tweede al een keer wakker bent geweest en dus misschien daarom juist niet goed is. Maar ik kan het mis hebben hoor! En verder..heb je alleen gisteren afscheiding gehad? Vandaag niet? Dan kan het denk ik nog wel alle kanten op. Nog even wachten dus..
Maar dat kan dan toch? Dat je nog niet ongesteld bent? Je nod is toch pas morgen of overmorgen? Het kan nog steeds alle kanten op he, geen bloed geeft moed!
Spannend! Maar je zegt: waarom zou het niet gelukt zijn, we zaten goed qua datum! Maar dan nog is het een kleine kans, meid... Ik snap dat je het heel graag wilt, maar het lijkt hoe harder je wilt hoe langer het duurt. Ook ik was zwanger geraakt in een maand dat ik dacht: k heb geen zin meer om er rekening mee te houden, we zien het wel!! En ja, het is moeilijk om er neutraal in te gaan... Ik zit ook weer op het wachtbankje. Inmiddels een dik half jaar bezig. En ook ik wil dolgraag! Mijn nod is vrijdag...... Ik heb deze maand geen slijmpropje verloren, bij vorige cyclussen wel een week voor nod... Ik heb opgezwollen schaamlippen, nog nooit gehad in mn leven! Geen krampen, normaal al ruim week voor nod... Spannend dus! Hoe is het bij jou?
Jullie hebben gelijk... wil het idd heel graag.. maar dacht altijd als.de temp daalt dat het dan niet gelukt is.. ben nog nooit zo lang niet ongesteld geweest..of al een aantal dagen wat licht bloedverlies...nu dus ook niet.. voelt wel.alsof ik ongesteld ga worden... ga de komende maand als.ik wel ongi word..proberen er niet mee bezig.te.zijn.. maar mn man en ik wilden het de afgelopen maand een beetje uitvogelen..
Over het tempen: ik heb bij de eerste ruim een half jaar getempt omdat ik een rare cyclus had. Mijn temp ging elke keer een dag voordat ik ongi werd naar beneden, en dan echt flink naar beneden, meestal had ik dan eerder al een roodachtig slijmpje gezien. Toen ik zwanger was tempte ik niet meer (het gaf mij meer onrust dan rust) en had ik geen rood slijm voor nod... ik wil je niet ontmoedigen, maar een tempdaling is het meest betrouwbare teken dat je niet zwanger bent helaas (na gewoon ongi natuurlijk) Iemand noemde een slijmprop verkiezen rond je ei? Wat zou dat moeten zeggen dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord....