Ik wou even jullie mening weten.ik heb een vroege test gedaan van kruidvat. En die zag een zeer licht streepje aan. Dus in totaal 2 haha. Ik dacht doe er nog 1 maar dan van action. En die gaf geen 2e streepje aan wat denken jullie? Alvast bedankt groetjes je
Action word meestal pas later positief als kruidvat. En dan heb ik het niet eens over de vroege testen!
Oh ok dan weet ik dat moet ik over paar dagen vroege test halen van kruidvat of de normale ter bevestiging
Ik teste met die vd action al positief vier dagen voor nod, maar dat is bij iedereen verschillend. Kan je foto niet goed beoordelen, maar als er een duidelijke streep staat..
Ja daarom ik zie het over paar dagen wel dan doe ik het weer voor de zekerheid voel me ook niet goed pff
Ja licht plusje en nu had ik een vraag.. Ik heb wat bruinig bloedverlies zou ik dan toch menstruatie krijgen? Spannend
Zou een beginnende ongi kunnen zijn. Ben benieuwd of het doorzet. Voor NOD testen is niet zo handig. Heel veel bevruchte eicellen nestelen zich namelijk niet goed in maar kunnen wel een positieve test geven.