Wie kan mij helpen? Wij gaan voor ons eerste wondertje en zitten in ronde 3, ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Komende maandag is mijn nod, maar heb mijn eisprong altijd op dag 16-17 (vorige week donderdag) dus zit vandaag op dag 9 dpo. Nu voel ik me al de hele week anders, opgeblazen boobies, witte cremerige afscheiding (terwijl ik normaal voor nod kurkdroog ben) voor de rest gewoon lekker in m'n vel dus ik dacht het kan niet anders dan dat ik zwanger ben. Gister een test gehaald met het idee ik ga maandag testen, maar vanochtend dacht ik ,ik zit vandaag 2dagen voor nod dus kan ik ook al testen ,met als resultaat negatief Nu las ik op t forum dat 9dagen na dpo zeer onwaarschijnlijk is om positief te testen, heb ik toch weer n beetje hoop. Wanneer raden jullie aan nogmaals te testen, gelijk maandag of toch langer wachten?
Ik zou wachten tot je NOD. Als je dan nog niet menstrueert dan een test doen ik probeer dit zelt iig wel steeds te doen. Soms lukt het me niet hoor en dan test ik 2 dagen eerder.
Ik had vorige week zaterdag mijn eisprong. Heb ook wat vage klachtjes. Dus snap je gevoel wel hoor. Ik kan niet wachten tot a.s. zaterdag dan is me nod Maar ik duim iig voor je
Zelf test ik alleen als ik een paar dagen overtijd ben. En je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden dus probeer niet teveel op symptomen te letten. Als ik dat zou doen kan ik iedere maand wel testen. Ik hoop dat jullie rap zwanger zijn
Gewoon op nod. Dat is altijd het beste geweest en het is alleen van de laatste tijd dat iedereen supervroeg wil testen met vaak verdriet en angst tot gevolg o,mdat de meeste vrouwen nog altijd pas op nod positief testen.
De mijne is zondag/maandag. Ik heb er gister al een testje tegenaan gegooid. Ook super negatief. Dacht hetzelfde als jij. Nu ga ik maandag maar weer proberen (als er nog niets is natuurlijk)
Geduld is het codewoord, ik weet het maar het is zo moeilijk. Als maandag nog niks is,haal ik een kV test, deze worden volgens mij beter aangeraden als de action test die ik nu heb gebruikt. We gaan weer verder met afwachten en afleiding zoeken
Nou ik begrijp je helemaal! Ik zit vandaag ook op 9 DPO. Mijn cyclus is alleen een weekje langer. Volgens FF temperatuurkaartje op dag 22 ovulatie gehad. Dit is de eerste keer dat ik dat bijhoud dus ik heb geen idee hoe lang mijn LF is. Eigenlijk mocht ik van mezelf pas volgende week vrijdag testen... Maar ik had hoofdpijn en daar helpt bij mij meestal alleen ibu tegen en dat mag je niet als je zwanger bent... Dus dat vond ik een prima excuus voor een test, en natuurlijk... Negatief . Nou ja, ik heb de ibu maar genomen en ik mag van mezelf geen smoesjes meer bedenken voor vrijdag... Word hier alleen maar onzeker van.
Op 10dpo test volgens mij 50% van de vrouwen al positief die later zwanger blijken te zijn. Dus je kan maandag testen, maar dan bestaat er dus de kans dat ie nog negatief is terwijl je wel zwanger bent. Of als hij positief is heb je nog de kans dat het vroeg misgaat. Ik heb zelf vaak vroeg getest, vanaf 10/11 dpo. Maar wil deze ronde echt tot 14dpo wachten om teleurstellingen te voorkomen.
Laat ik nu net een site gevonden hebben waarop te vinden is hoeveel % er vals negatief test op welke DPO (van 0 t/m 21 DPO). Pregnancy Test Results for 15 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy En inderdaad dat klopt, ongeveer zo'n 50% test 10 DPO nog vals negatief....
Even een update, Gister was dus mijn NOD, vandaag wilde ik niet testen ivm van vroeg tot laat werken, aangezien ik zaterdag negatief getest heb ben ik eigenlijk een beetje bang om morgen weer te testen, en dan weer teleurgesteld te worden. Ik loop 100x per dag naar het toilet omdat ik steeds denk ongi te zijn geworden, niet dus! En toch voelt het alsof het eraan zit te komen pfff ik slaap er al nachten niet van. Vanochtend werd ik kotsmisselijk wakker maar dit is meer van de spanning dan iets anders denk ik. Wel heb ik nog steeds lage pijn in m'n rug en in m'n onderbuik Oja en ontiegelijke hoofdpijn! (Zal ook wel van al het denken komen) hopen dat ik morgen meer weet, als ik durf