Spugen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by meissie86, Jul 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu al drie dagen behoorlijk aan het spugen. Alles wat ik eet komt er ook weer uit. Ik zit al ruim een week aan de emesafene. Ben terug gekomen uit Frankrijk omdat het gewoon echt niet lekker ging. Maar nu sinds we thuis zijn spuug ik dus alleen maar. Ik heb de meds al opgehoogd naar twee keer per dag. Wanneer is het te veel en moet ik weer de dokter bellen. Ik zit nog niet bij een vk omdat ik nog een echo af moet wachten bij mij np gyn. Als daar alles goed is stuurt ze me door naar de vk.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Belangrijk is dat jouw urine wordt nagekeken. Er wordt dan getest op ketonen. Indien er geen ketonen aanwezig zijn, kan er nog afgewacht worden. Is de hoeveelheid ketonen hoog, dan is het belangrijk dat je vocht en voedingsstoffen toegediend krijgt, om je weer beter te laten voelen. Ik zou je aanraden je urine te laten controleren bij de huisarts. Indien het nodig is, zal je huisarts je doorverwijzen naar de gynaecoloog. Succes en sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Hallo Monique,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de ha maar weer gebeld en moet straks om een uur bellen dan krijg ik haar hopelijk zelf aan de lijn.

Tis echt niet te harden dit.

Groetjes

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Er zitten geen ketenen in mijn urine.

Ik doe de emasefene nu vier keer per dag. Dit mag alleen maar twee dagen. Ben een beetje bang wat er gebeurt als ik er weer mee stop. Ik blijf behoorlijk misselijk. Spugen is iets minder zolang ik maar blijf liggen.

Hoe weet je of je hg hebt of niet? Ik ben erg bang. Ha doet verder ook niets

Share This Page