Ik ben nu een aantal dagen ongi maar anders dan anders. Bijna alleen wat bruin ipv bloed en temp blijft hoog. Net voor de zekerheid toch maar eens getest maar een witte test. Omdat ik wel eens wilde zien hoe de test er van binnen uit zag heb ik deze uit elkaar gehaald. Klopt het dat de lijm van de test paars is? Ik zie daar nl een hele duidelijke paarse streep staan die net niet in het scherm valt. De andere streep stond gewoon op de normale test. Dit is de lijm oid neem ik aan? Wel gek dat deze paars is.
Oh ik ben blij dat je dit post, ik heb op mijn test exact hetzelfde. Ik denk dat het niks is, maar je wilt toch wel geloven dat het iets is als je graag zwanger wilt zijn.
Dat zit er wel vaker is gewoon de vloeistof van de test die daarheen loopt geloof ik. Is niks bijzonders in ieder geval.. Helaas
Ben ik ook achter inmiddels! Heb een test van mijn vorige zw uitklaar gehaald en daar stond de streep ook op in het paars
Dat is inderdaad een ophoping aan het eind van je test. Die zit er vrijwel altijd. Heeft niets met eventueel hcg te maken.