Wanneer testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnebloem, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Zelfde verhaal. Vannacht krampen aan de linkerkant en in het midden van mijn buik. Dacht echt: nu is het gebeurd. Maar vanochtend weer niks. We wachten dus lekker af tot zaterdag.
     
  2. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Jep zo zit het hier dus ook... Wel krampen, maar nog niets...

    En... mijn man baalt van mijn humeur. Ik ben prikkelbaar... Tja, dat zijn in ieder geval hormonen, maar of het door ongi of zwangerschap komt? Ik weet 't nog niet...

    Voel nu weer die pijn...

    Ik leef met jullie mee. Spannend is het, hoor!
     
  3. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    btw, de pijn straalt door tot in mijn onderrug...

    Ik wil duidelijkheid! :confused:
     
  4. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Heb op het moment nergens last van. Gisteren pijn in mijn onderrug maar nu niet meer. Ben ook prima gehumeurd, alleen moe moe moe
     
  5. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Kolibri, Jon en Leentje....wens jullie beide heel veel suc6 en mezelf dus ook!

    Mag zeg morgen, vrijdag dus, een testje wagen.
    Heb ook alleen nog een digitale van clearblue. Kan ik die nu wel of niet morgen al gebruiken?
    Heb afgelopen woensdag ook negatief getest met een digitale.
    Toch nog een kans? :oops:
    Hoop het met heel me hart!

    Duim voor jullie! ;)

    Liefs Marjo
     
  6. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb op de site van clear blue gekeken en daar kun je pas testen als je overtijd bent. Weet alleen niet of dat geld voor de digitale test. www.clearblue.nl kun je vast wel informatie vinden
     
  7. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    THANX EN HEEL VEEL SUC6! ;)

    "Raar vraagje" Hihih....Wanneer ben je overtijd na een ICSI behandeling?
    Weet iemand dat misschien?

    Liefs Marjo
     
  8. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Jij natuurlijk ook! ;)
     
  9. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Muuske 64, dat durf ik niet te zeggen. Misschien kun je bij een ander topic hier iets over vinden. Wel spannend hoor, hou ons maar even op de hoogte.

    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar bij ICSI wordt er toch een eitje met zaadje terug gezet? Zou je dan niet dezelfde tijd aan kunnen houden als wanneer je bevrucht bent, dus ongeveer rond de eisprong? Je eitje moet na het terugbregnen nog innestelen. Dus ik denk dat je het beste 14 dagen aan kan houden. En nogmaals, ik heb er niet zoveel verstand van maar dit lijkt me logisch.
    Hoe lang zijn jullie al bezig?

    Het wordt dus vrijdag-testdag haha. Ik moet dan nog een dagje wachten of zal ik...nee ik wacht echt tot zaterdagochtend. Ik zal morgen 1000 keer hier kijken, ik ben echt benieuwd. Hopenlijk zie ik morgen bij jullie allemaal banners staan met een ticker van 40 weken!

    Jon, hoe is het nu met je rugpijn? Bij mij verandert er niet veel. Als je me zou vertellen dat ik zo ongi zou worden geloof ik dat ook, de "klachtjes" die ik heb kunnen ook PMS zijn. Behalve die ontzettende ongikrampen, die kan ik dan niet verklaren.

    Succes iedereen!
     
  10. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh wacht even, Kolibri, jij test ook pas zaterdag. Dan wordt het vrijdag- en zazterdag-testtdag!
     
  11. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Rugpijn is nog een klein beetje... Maar wat je zegt, Leentje, ik zou het ook geloven als het om ongesteldheid ging... We moeten rustig afwachten...

    Sterkte met wachten. Ik ga vanmiddag een test kopen...
     
  12. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wil ook alvast een testje kopen. Ik heb er nog wel 2 van matcare, maar ik hoor (of lees eigenlijk) goede verhalen over de clearblue en de test van kruidvat. Welke ga jij kopen?
     
  13. die testen van matcare zijn ook prima hoor. k zou die gewoon gebruiken. je kunt altijd nog een andere kopen als je de test niet vertrouwd. k heb ook diverse negatieve verhalen gehoord over de testen van de kruitvat. k hoop dat je een positieve test in je handen mag houden meid!

    Groetjes, Laura
     
  14. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Daar heb je ook gelijk in, bedankt!
     
  15. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Waarom wacht je eigenlijk tot zaterdag? Je bent morgen al vier dagen overtijd, dan zou de tester het toch moeten merken? Ik ga nu al weer twijfelen of ik morgen zal testen.
     
  16. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb de testen hier van de webwinkel van de website gekocht. Zijn dat de matcare testen? Heb er 6 van in huis liggen! Hoop dus wel dat ze betrouwbaar zijn.
     
  17. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Op dit moment krampen in mijn buik, maar kan het niet vergelijken met ongikrampen. Hoop dat ik deze dag overleef....en geen :evil: tegenkom. Ik moet zeggen dat ik er een goed gevoel over heb!
     
  18. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Ik heb de test van kruidvat gekocht...

    Ik herken inderdaad die krampen en die gedachten erbij: als er nu maar niets gebeurt... Maarja... Als het komt, dan komt het, hé?
     
  19. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    succes meiden! zal voor jullie duimen!
     
  20. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

    Ik test nu niet omdat ik eigenlijk niet durf. :cry:
    Ik heb afgelopen maandag (dag 29) een test gedaan en die was negatief. Nu zie ik er toch tegenop om weer een negatieve test te hebben. Daarnaast was mijn langste "normale" cyclus tot nu toe 32 (mijn cyclussen waren 60 (ontpillen)-32-27-30-29) en dat wilde ik sowieso aanhouden. Ook kan ik zaterdagochtend samen met mijn vriend testen. Dat kan elke ochtend, maar dan hebben we nog even tijd om de uitslag te verwerken, positief dan wel negatief haha. Verwerken is wel een groot woord, maar ik zal toch wel een beetje sjaggie zijn als hij negatief is en ik hoef zaterdag niet te werken dus dan kan ik lekker humeurig zijn.

    Ik merk ook verder helemaal niks (behalve de flinke krampen en mijn borsten). Als ik niet zo'n erge buikkrampen had gehad had ik denk ik nog niet getest, want dan was ik er van uit gegaan dat ik een verlate eisprong heb gehad. Door de krampen die al 4 tot 5 dagen aanhouden begin ik te twijfelen.
    Ik ben gewoon een beetje bang om teleurgesteld te worden. Jij gaat zaterdag toch testen Kolibri of eerder?

    Jon en Muuske 64 , succes morgen! :thumup:
    En Bliek, bedankt voor je berichtje!
     

Deel Deze Pagina