Wanneer testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnebloem, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ja, ik wilde zaterdag maar mijn man zegt heel nuchter: als je vandaag al mag testen wil ik graag weten of ik vader wordt of niet. En daar zit ook wel wat in. Je houdt jezelf lang in spanning en voor de gek. Als je zwanger bent geeft de test dat zowel morgen als zaterdag wel aan lijkt mij. En als het morgen negatief is en ik ben volgende week zaterdag nog niet ongesteld doen we gewoon nog een test. Mijn logica was: als ik vrijdag test en het is positief kan ik zaterdag en zondag nog een keer testen zodat we maandag (als we weer moeten werken) zeker weten of het wel of niet zo is. Als je zaterdag positief test en je wilt zondag nog een keer en het is negatief dan moet je op maandagochtend weer testen voor zekerheid.

    Ok, ik merk dat dit allemaal nergens op slaat wat ik typ hihi. We gaan morgenvroeg testen. Heb de hele middag en avond krampen maar geen ongesteldheid. Dat staat toch ook ergens voor?Ik wil het gewoon weten, ik maak mezelf helemaal gek. Ga morgenvroeg testen.
     
  2. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

    Je hebt zeker gelijk. En ik herken het, ik ben ook al alle scenario's in mijn hoofd aan het afspelen haha.

    Ik ben echt benieuwd. Laat het snel weten, ik zal met [-o< achter de computer zitten!

    Succes
     
  3. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff....ik ben nu al zenuwachtig voor jou haha, laat staan als ik overmorgen op de wc zit hahaha.
     
  4. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ben even aan het lezen bij eerste symptonen. Begint ergens vorig jaar 2006. Iedereen heeft het over krampen die lijken op ongi worden of het lijkt er net niet op. Echt spannend. Zal morgen laten weten wat er uit komt.
     
  5. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meiden wat zijn we lekker nerveus met ze allen! Hihi.... :oops:
    Maar ik herken jullie angsten helemaal! Voel me zelf net zo!

    Wens jullie heel veel suc6 met testen en hopelijk allemaal VET POSITIEF!
    DUIMEN! ;)

    Liefs Marjo
     
  6. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    mmmmm, net een beetje bloedverlies. Ben bang dat ik ongesteld aan het worden ben...
     
  7. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Och Kolibri, laat je snel wat horen?

    Nou, dames, ik heb de test gedaan...

    Ik kan het nog niet geloven, maar het is bij mij dus raak! Ik ben zwanger! :confused: :) :) :D

    Ik heb het even uitgerekend en het is nog heel pril: 4 weken en bijna een dag. Ongeveer, want ik kan niet precies vertellen wanneer mijn ongesteldheid nu echt begon.

    Ik durf nog niet héél blij te zijn, maar langzaam dringt het door...

    Oh mensen. Er zit een beeb in mijn buik! :)
     
  8. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Spannend voor jullie meiden.. ik duim voor jullie!
    Ik maandag naar HA geweest was nega, maar nog steeds niet ongi, wacht nog paar dagen en dan ga ik toch weer testen......

    Succes en ik hoop het heel erg voor jullie!

    Liefs Gina
     
  9. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Gefeliciteerd! Jeetje wat leuk zeg!
    Geniet ervan..!

    We schreven precies tegelijkertijd haha!

    Mooi nieuws zeg.. nou hopen dat de rest ook posi is!

    Liefs Gina
     
  10. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Ja, ik wacht met spanning op hun reacties... :eek:
     
  11. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou idd spannend he.. wat kun je toch meeleven met mensen die je eigenlijk niet kent haha..!

    Hopen maar dat we allemaal zulk mooi nieuws krijgen als jij, april mama!
     
  12. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: ....aprilmama
     
  13. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi.. klinkt goed he! :p :p
     
  14. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jon GEFELICITEERD!

    Nou, bij mij slecht nieuws. Vanochtend was mijn temp nog hoog, maar ik ging net naar het toilet en ik had bruinverlies. De :evil: komen er aan. Dit was dus mijn langste cyclus tot nu toe en mijn lichaam heeft me weer voor de gek gehouden. Elke keer denk ik weer, ik trap er niet in, maar nu had ik al heel de week zo'n buikkrampen. Ik ben er echt wel even verdrietig van geweest (en nu nog steeds). Nou, op naar de volgende ronde.

    En Jon, geniet ervan, hop naar het topic voor zwangeren haha.
     
  15. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Maar je temp hoort toch dag voor je ongi te dalen? Misschien is het niet je :evil: ? Ik hoop het maar voor je... En anders gaan we allemaal gezellig voor mei mama's toch?

    Succes! Liefs Gina
     
  16. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Jon....van ganser harte PROFICIAT! ;)

    @ Leentje....meid wat een kl*tenieuws! Veel suc6 in de volgende ronde!
    Blijf voor je duimen! ;)

    @ Gina....misschien nog te vroeg getets! Nog te weinig HCG. Wens je suc6 en blijf ook voor jou duimen! ;)

    @ Kolibri....hoop dat je het mis hebt! Ook voor jou blijf ik duimen! ;)

    @ Meiden....ik durf nog niet te testen! :oops: Nog steeds geen tekenen van :evil: Maar voel me erg onzeker na het bloedverlies van afgelopen weekend! <ag van me gyn vandaag een test wagen, maar wacht het weekend nog ff af! Me temp blijft ook hoog en ik voel helemaal niks! (behalve zenuwen)

    PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL! ;)

    Liefs Marjo
     
  17. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi Marjo,

    Bedankt.. we duimen ook voor jou natuurlijk!
    Laat je het weten hoe of wat..!

    Succes en hopen op een posi!

    Liefs Gina
     
  18. Jon

    Jon Actief lid

    15 aug 2007
    192
    0
    0
    Och Leentje... :cry: ik voel met je mee. Ik gun je het ook echt! Heel veel sterkte, als ze :evil: :evil: er echt aankomen!
     
  19. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Wauw Jon! Het kan dus wel, bij de eerste ronde raak! In mijn geval kwamen gisteravond dus echt de :evil: voorbij. Ik was eigenlijk verbaasd over mijn gevoel van teleurstelling. Viel eigenlijk nog wel mee. Om hele stomme redenen eigenlijk. Hebben de komende weken nog vier verjaardagen en een vakantie voor de boeg. Omdat ik bijna altijd wel aan de rose zit is het dan heel moeilijk om het niet te vertellen. Onze vrienden zouden het meteen door hebben. Stel dat ik volgende maand zwanger zou zijn dan hebben we dat allemaal achter de rug en zijn we niet verplicht om het te vertellen omdat we een feestje hebben. Jon, gefeliciteerd en Leentje, hoe staat het bij jou?
     
  20. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik temperatuur deze maand nu elke dag! Zoals ik al eerder schreef heb ik vorige maand precies rond de eisprong getemperatuurd, dus weet hoe mijn temperatuur dan (als het goed is) moet zijn. Achteraf had ik gisteren kunnen weten dat ik ongesteld werd. Heb normaal 36,4 en had gisteren 37,6. Maar goed, dan weten we dat weer voor ronde 2. Heb op de calculator berekend (er vanuit gaande dat mijn cyclus weer 32 dagen is) dat 1 en 2 september ons weekend wordt ;) Dan ben ik vruchtbaar!hihi, dus als ik dan weinig op internet te vinden ben weet je hoe het komt.
     

Deel Deze Pagina