wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hannah1989, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik vraag me echt heel erg af..
    Wij zijn 4,5 weken geleden bevallen van onze dochter Ally we hebben de zwangerschap moeten beëindigen omdat ze zo danig gehandicapt is dat ze geen kans op overleven had..
    We hebben heel veel verdriet van ons kindje we hebben 2 jaar op haar moeten wachten en dat het dan zo moet aflopen is soms gewoon te oneerlijk.
    Maar de Drang voor een kindje is bij ons te groot.. We hebben groenlicht gekregen van de gynaecoloog om weer te gaan proberen en dat doen we nu dan ook maar met mate.. geen ovulatie testen temperaturen enz wat we eerst wel een tijd hebben gedaan..
    wij moeten van de gyneacoloog 8 weken na het bezoek aan hem een test doen of ik nou wel of niet ongesteld ben geworden.. (want dat ben ik tot nu toe nog niet geweest) maar als ik nou niet ongesteld word kan ik dus ook al zwanger zijn..
    Wat is nou handig al eerder testen of toch niet weken even af wachten? we zijn bijna 2 weken geleden geweest dus dat zou nog zeker 6 weken wachten zijn.. wat zouden jullie doen? wat is handig?

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jeetje wat een heftig verhaal zeg, weet gewoon ff niet wat ik erop moet zeggen. Dit verdient echt niemand. Heel veel sterkte. En wat betreft je vraag ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt, aangezien je waarschijnlijk geen idee heb wanneer je ongi is is het lastig te bepalen of je wel of niet kan en mag testen. Heel veel sterkte

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Bedankt voor je reactie :D
    Ik denk niet dat ik nog 6 weken kan wachten!
    Heb van de week toch maar testen in huis gehaald nu kijken hoe lang ik het volhoud en dan maar af wachten.. zou te mooi om waar te zijn als het nu wel opeens in 1 keer raak zal zijn..

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik hoop het wel want dat hebben jullie inmiddels dubbel en dwars verdient.

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    dankje echt heel lief van je!
    Ik zie dat het bij jullie ook niet echt van zelf sprekend is?
    Ik heb er niet zo veel verstand van maar je loopt bij het ziekenhuis?

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja klopt 2 jaar zelf geprobeerd en nu 1 jaar in het zkh en vooralsnog, nog steeds zonder resultaat, maar we geven de moed niet op natuurlijk. ;)

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Je heb helemaal gelijk!
    Ik hoop dat we allebei een beetje geluk zullen hebben in de nabije toekomst!

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik hoop het ook heel erg.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat verschrikkelijk!! Bah, ik word er echt emotioneel van, wat zullen jullie pijn hebben gehad en nog steeds hebben!!

Ik hoop echt dat jullie snel zwanger zijn van een gezond kindje, ik zal voor jullie duimen!

Deel Deze Pagina