Verwarrende cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tinkerbel, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo,

    Ik had even een vraagje..
    Ik ben voor het laatst 2 juli ongesteld geweest en dat was een cyclus van 39 dagen. Nou heb ik 11 augustus getest, die was nog negatief.

    Toen heb ik 16 augustus een beetje bruinverlies gehad en op de zelfde dag met afvegen een sliertje licht rose bloed. Aangezien de ongesteldheid weg bleef maar wel beetje spierpijnachtige pijn bleef in mijn onderbuik heb ik een week later 18 augustus nog eens een test gedaan en die was positief ;) . Streepje was nog niet zo dik als de controle streep maar hij was er overduidelijk.

    Nu is mijn vraag kun je mij zeggen hoe ver ik ben? Ik ben in het verleden namelijk wel eens onregelmatig ongesteld geweest en nu weet ik niet of ik nou gewoon een week over tijd ben of dat mijn cyclus langer is geweest.

    Alvast bedankt, Tinkerbel.
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Tinkerbel,

    Door je onregelmatige cycles is het moeilijk uit te rekenen hoever je nu precies bent. Volgens mijn berekeningen ben je nu een week of 5 zwanger maar het kan dus iets langer maar ook korter zijn. Daarom raad ik je aan een afspraak te maken met je verloskudinge over 2 a 3 weken. ZIj kunnen dan met de echo bepalen hoe ver je nu precies bent.

    GEFELICITEERD! imke
     
  3. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

    Ik heb zelf namelijk heel erg het idee dat ik 25 juli mijn ei heb gehad.
    Had die dag de hele tijd menstruatie gevoel onderin mijn buik.

    Moet ik me trouwens zorgen maken over die dag dat ik bruinverlies heb gehad?

    Tinkerbel ;)
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    nee daar hoef je je geen zorgen om te maken.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina