Ik zit nu op dag 13 na pregnyl en dag 11 na iui. Gebruik nu voor het eerst utrogestan. Gister en vandaag klein beetje bruin/bloedverlies. Toch had ik gister opeens testdrang .haha heb eigenlijk nooit meer. En toen verscheen er een heel licht streepje.. Net weer getest en zie het resultaat..wat denken jullie..kan ik voorzichtig hopen..of toch nog kans dat het een restje pregnyl is?
Vindt het namelijk wel een duidelijke test. Als het toch nog een restje pregnyl is, was hij denk ik wel lichter geweest..Ik duim in elk geval voor je!!
Eerste iui was ik op dag 10 ongi en tweede iui op dag 11. Dusja ong nu is mijn nod, maar aangezien ik ook utro gebruik vind ik het lastig te peilen nu. In het zkh zeggen ze natuurlijk dag 14 testen..maar een lf van 14 heb ik sowieso nog nooit gehaald..dus ik hoop keihard dat dit een goed teken is!! Thnx ieder geval voor je berichtje!!
Nou ik vind hem echt niet grijs hoor gewoon roze en net zo dik als de test streep. Ik ga dus heeeeel hard duimen voor je
Ik vind het ook idd meer grijs dan roze. Maar aan de andere kant wel te dik voor een indroger. Ook ik ga je in de gaten houden. Spannend
Zo op de foto is het inderdaad wat vertekenend..maar hij is zo opt blote oog wel roze. Maarja kan niks anders dan afwachten he..denk dat ik probeer om twee dagen te wachten nu In ieder geval fijn om hier vast wat support te hebben en mijn spanning te delen
Hoi Rose, ziet er hoopvol uit! Waarom doe je geen CB? Dan zie je het in woorden. Lekker duidelijk! En vandaag is je NOD dus hij zou dan positief moeten zijn als je zwanger bent...
Ik durf niet zo goed..bang om teleurgesteld te worden. Vind het zo iets ongeloofwaardigs om zelf zwanger te zijn Denk dat ik maar even probeer te wachten en dan een cb doe..dan voelt het wat zekerde voor mezelf. Ookal zou die pregnyl na 10 dagen weg moeten zijn...ik zie dan alweer allerlei scenario's dat het bij mij langer is ofzo hihi Maarja weet nog niet of ik her wachten nu ga volhouden
Ik vind het zeker positief! Voor pregnyl houd ik zelf altijd 10-12 dagen aan en deze is echt wel duidelijk voor 13 dagen na pregnyl.