Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar aan het proberen een kindje te krijgen. Helaas kwam er vorig jaar na een aantal maanden van uitgebleven menstruatie uit dat ik pcos heb. Ik had er nog nooit van gehoord tot toen. Ik heb gewoon de pech dat ik het heb. Nu zijn we ondertussen met ronde 5 bezig. Ik heb 25 februari mijn laatste bloeding gehad en 6 maart heb ik een baarmoederfoto onderzoek gehad in het ziekenhuis. Dit zag er allemaal goed uit gelukkig. Nu heb ik al een aantal dagen "last" van een heel raar gevoel in mn onderbuik. Alsof hij heel erg opgezet is. Soms heb ik last van lichte krampjes en een beetje drukkend gevoel rond de hoogte van mijn navel. Ik durf het eigenlijk niet meer te hopen omdat mn lichaam mij wel eens eerder heb laten geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar sinds vandaag heb ik ook af en toe lichte steekjes in mn vagina. Heel gek, want het doet geen pijn en ik heb ook geen blaasontsteking. Weet iemand of dit tekenen zijn van een zwangerschap. Als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen zou morgen mijn nod zijn. Ik ben bang voor een negatieve test. Ik wil iedereen die dit leest in ieder geval sterkte wensen en aanmoedigen nooit de hoop te verliezen. Mijn moeder zei vroeger altijd, wie het langst wacht krijgt het allermooiste. Groetjes,
Hee hee.. Het zouden zeker symptomen kunnen zijn.. Maar het zou ook heel goed het begin van een menstruatie kunnen zijn. Mijn lichaam had me iedere maand ook weer voor de gek overal last van allerlei kwaaltjes iedere maand toch weer gewoon ongesteld.. Tot ik een maand dacht hè ik heb eigenlijk weinig last.. Nu bijna 7 weken zwanger.. Dus tja het kan van alles zijn.. Maar ik duim en hoop met heel mijn hart dat het raak is voor jou