Hey meiden even een rare vraag ik heb net een lichte positieve ovulatietest in me hand gehouden terwijl ik net van me ongy af ben. zit niet aan de pil en hen wel op me eisprong sex gehad. Me ongy was ook anders qua symptomen. Wel heftig ongy geweest. Kan t zijn dat ik toch zwanger ben. Of houd die test me voor de gek. Zag binnen een halve minuut 2 streepjes staan waarvan 1 zeer licht was zien jullie wat?
Een ovulatietest geeft meestal een streepje aan, pas als het streepje net zo donker is als de controlestreep, dan is ie positief!
Deze ovulatietest is negatief. Hij is pas positief als de teststreep even donker als de controlestreep is. Ik heb ook altijd dit soort streepjes, ook net na mijn menstruatie. Ik neem aan dat je bezig bent met zwanger worden (aangezien je gebruik maakt van ovulatietesten)? Heel veel succes dan!
Het kan inderdaad. Heb zowel positieve als negatieve verhalen gelezen. Ik zou het gewoon bij zwangerschapstesten houden.
Er is niks vreemds aan je test. Je hebt altijd LH in je lichaam, waardoor een ovulatietest altijd in je cyclus een licht streepje kan geven. Dit zegt niks over een eisprong of een zwangerschap. Je test is gewoon negatief, niet positief en ook niet licht-positief.