Hallo. Mij nod is dit weekend, wanneer zou ik evt kunnen testen ??? Heb erg last van hoofdpijn en slecht slapen... weet niet Of het iets mee te maken kan hebben...
Mijn NOD is donderdag en heb vanmorgen positief getest. Denk max vier dagen voor NOD. Maar ik raad het je niet aan, de kans is groot dat het alsnog voor je NOD verkeerd gaat. Ik ben nu ook steeds bang dat het alsnog verkeerd gaat...
Mijn NOD is vrijdag.. En ik heb vandaag positief getest met een predictor vroege test.. Maar zoals de andere dames al zeggen kan het dan nog altijd mis gaan.. Dus aan te raden om te wachten (als je dat kunt😜
Mijn NOD is ook vrijdag. Ik ga heel braaf wachten met testen tot zaterdag, als ik dat volhoud Ik heb ook hoofdpijn, wat ik normaal nooit heb en slaap ook slecht. Heel onrustig en zeer levendige dromen... Maar ik heb ook geen idee of het er iets mee te maken heeft. Nu heel hard duimen!
Als je kan wachten tot maandag zou ik dat doen. Scheelt je stress en geld 😊 Ik kan het zelf niet, ik begin al 6 dagen ervoor 😂 dit keer probeer ik 4 dagen ervoor te doen 😇
Hier getest een paar dagen voor nod. Vandaag mijn nod en nog steeds een spierwitte test. Als je kunt wachten, en het kan opbrengen. Wacht dan.. Nagetieve testen en geen menstruatie hebben is ook niet leuk, hahaha
Idd wachten als je kunt wachten! Bespaar je geld en eventueel een teleurstelling als hij wit blijft! Als je op nod test heb je ook een grotere kans dat het goed blijft plakken want veel zwangerschappen worden voor de nod afgebroken vaak zonder dat je er erg in hebt...