Dit is een kv test. Bovenste ochtendurine onderste middagurine. Had er 2 gedaan want had de ochtendurine bewaard en wist niet of dat nog goed was. Nu 12 dpo en test is al opgedroogd. Is het wel donker genoeg? Meer meiden die zo'n streep hadden?
Ik had dit ook op 12 DPO Kort na m'n NOD werden de testjes steeds donkerder Helaas werd het uiteindelijk een miskraam, maar dat is een ander (lang) verhaal. Je test is licht, maar in mijn ogen zeker niet hopeloos hoor Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Dit zijn mijn testen, foto 1:bovenste is van 12dpo en onderste 14 dpo, allebei met ochtendurine. Foto 2 12dpo, iets duidelijker. clearblue gaf 1-2 weken aan. Ik zie bij beide testjes van jou een streepje! Gefeliciteerd!! Over 2 dagen weer een test doen dan zal hij vast donkerder zijn.
Ik zou ook gewoon even door testen, het is iig duidelijk een streepje en de kruitvat testen zijn tegenwoordig geloof ik niet meer zo knal zoals ik hier lees op het forum Zelf heb ik nooit een knaltest gehad van de kruitvat en nu toch echt bijna 23 weken zwanger van twins dus ik zou me niet druk maken als ik jou was ☺️ Hopelijk lopen ze mooi op meid