Even een vraagje.... heb vandaag al een topic gestart maar nog geen reactie maar vroeg me eigen iets af. Ik heb sinds gisteren, 10 dagen na eisprong wat lichtroze, oud donker bloedverlies alleen bij het afvegen. Zojuist ook vermengd met best veel witte uitvloeiing. Stel als dat komt door de innesteling wanneer kan ik dan testen? Ze zijn zeggen toch een week na innesteling maar eigenlijk zou ik zondag al kunnen testen want dan zit ik aan het einde van mijn cyclus maar zou ik dan nu nog een week moeten wachten dan?
Ik heb mijn vorige ronde hetzelfde gehad, maar toen heb ik wel getest op nod en daarna ook nog! Wel (vals?) Postieve test gehad maar helaas toch ongesteld geworden... Hoop voor jou dat het wel goed gaat!
Je zou een setje van twee testen kunnen kopen en 1 op de eerste datum doen en als die negatief is zou je de ander over een week kunnen doen als je nog niet ongesteld bent geworden.
Wat jij beschrijft heb ik afgelopen ronde ook gehad.. helaas toch ongesteld geworden dus hoeft niks te zeggen..