Hoi hoi Ik heb na 4 weken vroeg ik me af waar mijn menstruatie bleef ( had altijd een cyclus van 21 dagen) dus ovulatietest gedaan paar dagen zwangerschapstest allebei positief nu weekje door getest en nog positief maar betwijfel of dit wel kan wat denken jullie? X
Hoi mywish2014 ik heb geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen. Ben nu 5 weken en 3 dagen na dat ik gestopt ben met bloeden. ( overgens net zo kort als een menstruatie gebloed 4 dagen maar wat helemaal schoon zei de huisarts) Ovulatietesten allebei even donker, zwangerschapstest enkele tint lichter dan het test vakje maar goed donker mun man zag het meteen😍 dus twijfel zo of het nu al wel kan en alle testen geven het zelfde aan
Spannend! Over een paar dagen nog een test doen en kijken of het oploopt. Hoe ver was je zwanger in je mk? Als je wat verder was kan t lang duren voor alle hcg uit je lichaam is... Maar na 5 weken zou je dit wel verwachten. Ben benieuwd
Heeft de ha dan een echo gedaan om te zien of alles weg was? Het kan dat je opnieuw zwanger bent maar daar moet je bloed voor laten prikken 2x met 2a3 dagen tussen. Met een zwangerschapstest weet je geen waarden en die kan met een zelfde waarde sowieso verschillende tinten hebben.
Ook na een evt vroege mk kun je nog enkele weken hcg in je lichaam hebben. In jou geval zou ik ook gaan voor een bloedtest om te kijken wat je waardes doen.
Bij meer opties en beheer bijlage kan je een foto uploaden, we zijn wel benieuwd naar de kiekjes. Spannend, maar is dit je eerste test na je mk? Want het kan alle kant opgaan, rest weefsel in het slechtste geval, nieuwe zwangerschap in het beste geval ff doortesten of bloedtest is indd het beste advies...
Heb je na de mk nog een test gedaan? Ik hoop voor jou dat het idd positief is en je opnieuw zwanger bent. In mijn geval heb ik 7 weken rest hcg in mijn lijf gehad na een mk rond de 4 weken. Maar hoop niet dat dit bij jou zo is!
Het kan idd beide kanten uit en ik hoop op het meest positieve voor je! Mijn moeder is na haar eerste miskraam bij 7-8 weken ook nooit meer ongesteld geworden, toen was ik al op komst, dus het kan degelijk en ik duim voor je!
Hey dames Was 7en 4 dagen zwanger, en heb na de tijd een ego gehad omgezien of ik schoon was. De testen zal ik van avond proberen er op zetten weet mijn wachtwoord van hier niet dus alleen thuis ingelogd 😓 heb na de mk geen test gedaan maar dag 18 dacht ik dat mijn menstruatie er aan kwam pijnlijke borsten deze heb ik nog zo nu en dan. Denk morgen toch maar weer testen en anders de HA bellen alleen zie ik wel tegen het bloed prikken op😬😬😬 bedankt dames voor jullie reacties 💋💋
Hoi meid, hoop dat je het zelfde goede nieuws krijgt lijkt wel mijn verhaal ook meteen weer zwanger na een miskraam wel bevestigd met bloedprikken. nu iinmiddels bijna 12 weken ga voor je duimen
Het resultaat op de eerste test oogt trouwens alsof je toen rond de 4 weken zwanger was (nu dan 5 weken als de test van 1 week geleden was). Dat zou betekenen dat je eisprong rond 28 aug was. Kan dat kloppen (hebben jullie rond die tijd sex gehad?)
Zou vandaag weer testen met een zw test, maar op andere forums staat dat een ov test ook aanslaat op Hcg. Maar heb mijn man gesproken en zondag morgen zijn we samen thuis hij vroeg of we dan samen wilden testen😊😊 mijn cyclus app gaf de 27 aan van de eisprong. Zaterdag 29 was ie weer thuis dus klopt wel 😍😛💓 was bang dat het toelaat was. trouwens mijn man heeft een beroep waar door hij alleen za & zo thuis hoop te zijn en anders na 2 weken weer. Dus vind het fijn om julli reactie te horen
Meid ziet er hoopvol uit , ik ga in ieder geval voor je duimen als jij ongesteld bent geweest en alles schoon is heb ik goede hoop . Ik ben ook meteen weer zwanger geworden na mijn Mk alleen had ik geen natuurlijke cyclus . Dikke knuffel
Spannend hoor! Ook wel mooi en bijzonder om samen te testen, zeker na je miskraam. Ik hoop op een mooie positieve test zondag!