Hoe bepaal je kleur ovulatietest dipstick

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by whuz, Feb 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. whuz

whuz Bekend lid

Oct 20, 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg benieuwd hoe je eigenlijk de kleur van een dipstick beoordeelt. Dit is bijvoorbeeld mijn testje van vanochtend. Het is niet helemaal duidelijk te zien, maar de ene helft (of misschien nog iets minder) is echt dezelfde kleur als de controle streep, maar de rest heeft zo'n kleurverloopje.

Gaan jullie dan van de donkerste kleur uit die zichtbaar is? Vorige maand had ik een knaller en was de streep gewoon helemaal superdonker, maar meestal zit de kleur in een soort penstreep en is de rest een stuk lichter.

Attached Files:

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    deze test is positief. Veel plezier

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou deze nog niet als positief beschouwen. Maar het zal ook per merk en per vrouw verschillen.

4. let1985

let1985 Actief lid

Jan 26, 2016
    439
    0
    16
    Ik denk dat hij positief is maar zo voor de zekerheid vanavond nog eens testen

5. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    positief! Niet iedereen krijgt een knaltest. deze komt echt wel in de buurt! Zou over 12 uur nog eens testen:) Maar het zeker gezellig maken vandaag!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Bij mij moesten ze echt knallen. Als het een penstreep was met lichter verloop was hij nog niet positief. Zie ook fotoalbum, de eerste foto van ovutest zie je vrij bovenaan een hele donkere test en daarna worden ze weer lichter. Een paar dagen erna een echte knaller.

Maar dat kan voor iedereen verschillen. Soms worden ze gewoon niet donkerder ;) enige manier om er achter te komen is door testen of ongi / zs afwachten :D

Share This Page