Hoi Na meer dan half uur wilde ik de test weggooien en schrok ik van dit beeld Ik heb een onregelmatige cyclus dus geen idee of het plausibel is. Maar kan je zo n lijn zien na uurtje? Zouden ze iets tegen moeten verzinnen bij kruidvat
Sorry, maar ik heb dit nog nooit gezien bij een valse positieve kv test. Bij mijn zusje en mijn beste vriendin hadden deze testen ook even nodig en die zijn echt zwanger. Mits dit resultaat rond 20 a 30 minuten was kan ie nog niet opgedroogd zijn want deze drogen erg langzaam.
Dat streepje (na een half uur met een kruidvattest) ligt nu heerlijk te slapen naast haar zusje. Maarrrrrr officieel mag je het natuurlijk niet als positief zien. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Good luck!
Ik heb wel eens 2 x zo'n opdrooglijntje gehad maar dat was uren na de test. Ik zou dus morgen een nieuwe doen! Zou er wel positief over denken zelf!
mijn eerste test was ook zo. Werd pas ver buiten de tijd positief en ook zo'n streepje. T resultaat is 9.5 en ligt heerlijk te slapen. Ik zeg gefeliciteerd
wat de anderen zeggen. Officieel mag je na een uur niet meer aflezen, maar deze is zoooo ontzettend duidelijk en knalroze en geen tuurstreep dat als jij morgen een negatieve test hebt ik mijn schoen wel moet opeten. Ben erg benieuwd naar morgenvroeg
Lange tijd geleden dat ik niet kon wachten om m'n bed uit te komen! Ik heb vanmorgen een andere test gedaan.....