Hi meiden, Even een apart topic: net 2x getest met KV 2v5 (zie vorig topic) en beide een licht lijntje. Ik denk zelf nu 12 dpo te zitten. Gezien mijn miskramen ben ik erg onzeker en test ik graag nog een keer met een andere test (vind die van Kruidvat zo'n gehannes met dat pipetje... Welke test heeft jullie voorkeur qua gemak en betrouwbaarheid en testen voor NOD? Dank jullie!
Ik vind zelf de etos fijn, alleen een stuk duurder dan de kv.. En ik heb zelf beide keren ook zodra er een streepje stond een clear blue gedaan.. Staat ook gelijk hoever je bent en is echt betrouwbaar! Dan staat het er en weet je het echt zeker
Kruidvat 2v5. Maar je hebt 2x een licht lijntje gehad! Als die binnen de 5 minuten verschenen zijn ben je zwanger. Dat 'ie licht is op 12 dpo is heel normaal. Test overmorgen nog eens, dan is 'ie vast donkerder. Gefeliciteerd.
Hi Kitsune, Ze verschenen binnen 5 minuten inderdaad, maar niet heel snel ofzo! Bedankt voor je felicitatie Ik vind het zo spannend allemaal! Wil niet meteen zo blij zijn nadat het de vorige keren mis is gegaan.... Maar goed 3x is scheepsrecht toch?
Ik had afgelopen zondag een heeeel licht streepje op de etos, heb toen CB gedaan, gaf toen positief aan, dus is even gevoelig als etos, want zaterdag gaf die nog negatief 😁
Kruidvat en aangezien je al begonnen bent met de kruidvat zou ik het hierbij houden. Andere merken kleuren/drogen anders op (bij mij is de action veel later donkerder/duidelijker geworden). Daarnaast de clearblue met wekenindicator, gewoon gaaf om te zien
Hier ook goede ervaringen met action.. Kocht ze vooral voor de testdrang paar dagen voor nod. Resultaat klopte altijd. En lekker goedkoop
kruidvat en action. digitale vind ik geldklopperij. trouwens de nieuwe predictor zijn erg fijn en gevoelig