Hoi meiden, Ik heb een vraag: ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik heb wel wat symptomen als soms wat misselijk, meer moe en ongi-krampen, maar mijn menstruatie is nog niet doorgekomen. Testjes tot nu toe negatief. Als ik weer zou willen testen bij het uitblijven van mijn menstruatie, wanneer kan ik dat dan het beste doen? Tot wanneer is het mogelijk om na je NOD een negatieve test te hebben maar dat er toch sprake is van een zwangerschap? Afgelopen 3 maanden menstrueer ik zonder pil volgens een cyclus van 28 dagen. Hiervoor gestopt met de pil omdat ik er hele onregelmatige onttrekkingsbloedingen bij kreeg (1e jaar na m'n 1e bevalling niet) Help...? Ervaringen? Adviezen?
Ik kan je niet helpen helaas... Alleen tot steun zijn aangezien ik op t moment in hetzelfde schuitje zit... Heb een cyclus van 26 dagen. Volgens de ovulatie testen zou ik deze maand weer gewoon 26 dagen hebben. Ben nu 1 dag overtijd en vandaag weer negatief getest. S'vonds vaak misselijk, veel last van maagzuur, tandvlees, levendige dromen, af en toe gevoelige borsten. Aderen lijken donkerder... Zooo irritant die onzekerheid he.
Hoe zeker ben je van je eisprong? Want je bent pas kort van de pil af dus het kan gewoon dat je eisprong wat later is geweest en je eigenlijk nog niet over tijd bent... Hopelijk snel een positieve test of maar gewoon je ongesteldheid zodat je dan in ieder geval verder kunt!
Hoi Swee! Wat vervelend die onzekerheid! Ik wens je toe dat je straks een mooie positieve test mag krijgen! Ik heb vanmorgen niet getest, ga morgenochtend dan weer even kijken. Bedankt voor je advies omdat even om de dag te doen!
Hoi! Ja daar zat ik ook aan te denken dat ik ook gewoon een latere eisprong gehad zou hebben.. Ik wacht rustig af! Wel spannend!
Bij mijn 2e kreeg ik pas 10 dagen na NOD een tuurstreepje. Had al bijna 2 weken kwaaltjes die steeds erger werden. En ik werd zo ongeveer knettergek ... Ondanks regelmatige cyclus, bleek ik opeens een late eisprong te hebben gehad, ben bij termijnecho ook een week terug gezet (tov mijn berekeningen). Ik bleef testen om de dag, waarbij test dus 8 dgn overtijd omowit was, 10 dgn een tuurstreepje en 12 dgn overtijd een vette 2e streep... Succes met afwachten!
Ohw waua.. zoveel dagen over tijd, wat zal dat spannend geweest zijn. Ik lees hier ook even mee want vandaag mijn nod, nog niks gespot en wel lichte kwaaltjes maar gister nog een omo witte test. Duss... ja... afwachten
Ik had bij de eerste zwangerschap op dag 35 een positieve test. Maar had daarvoor een wisselende cyclus tussen de 26 en 33 dagen. Helaas kreeg ik met 11 weken toen een miskraam. Ik hoor heel veel wisselende ervaringen. dames die op nod een dikke positieve test hebben en anderen die pas een week later positief testen. Blijft afwachten hoe moeilijk het ook is
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat jullie mooie testen alsnog krijgen! Ik ga morgenochtend weer testen als ik nog niet opgesteld ben geworden
Ik zou t niet weten. Bij mn dochter was ik in de eerste ronde zwanger dus geen idee wat ik mocht verwacht qua cyclus. Zoals ik nu heb, denk ik dat t toen ook 30 dagen was. Testen toen op dag 28 negatief en dag 31 positief.
Hoi! Vanochtend vroeg ongesteld geworden, dus ik ben opgelucht dat het niet een te lange cyclus is geworden!
De vorige keer heb ik getest op de dag dat ik volgens mij ongesteld moest worden en nog niet was. En daarnaast een sterk voorgevoel aan allerlei kleine symptomen van mij lichaam had, dat ik zwanger zou zijn. Het was toen de 5e. Hij was negatief. Ik was teleurgesteld. Vooral omdat mijn lichaam echt anders voelde. Op de 8e was ik nog niet ongesteld. Weer getest. Dik positief! En ze is inmiddels 15 maanden en we gaan op voor een tweede. Ik heb nu ook weer t gevoel dat het raak is. Mijn cyclus duurde vorige maand 34 dagen en de maanden ervoor 35 dagen. Dus heb mijn NOD dag 31 juli of 1 augustus. Ben super nieuwsgierig en heb inderdaad wel test drang.. Al een paar dagen. Maar meer uit nieuwsgierigheid of ik mijn eigen lichaam goed aan voel. Uit bevestiging voor mijn eigen bevindingen. Denk dat ik toch maar ga wachten tot dit weekend. Als het HGC nog niet voldoende aanwezig is, zie je t misschien nog niet. (Dat was de vorige keer dus wel zo) Dus ja.. bergen stress.. kost ook nog best wat centjes.. En waarvoor? Maarja logica versus gevoel he! 😉