Wie wil er mee kletsen? Eerste cyclus duurde 43 dagen en zit nu weer op 38. Lijkt me fijn om hierover te kletsen en ervaringen uit te wisselen. xxx
Ik zit op dag 56 en t is me eerste cyclus het is zo vervelend want je gaat echt van alles voelen en denken
Ja echt he. Heb vorige keer ook een test er tegen aan gegooid. Allerlei klachten.Terwijl het eigenlijk niet kan want we doen het nog veilig. Wilde eerst mijn lichaam laten wennen zonder pil. Nou niet voor niks dus.. Heb een zoontje en bij de vorige keer heb ik helemaal niet zo'n lange cyclus gehad. Spannend sarahhh. 56 is echt wel lang idd. Bij jouw wel een kans op zwangerschap?
ben midden in mijn strip gestopt, kreeg 2 dagen later mijn doorbraakbloeding. 28 dagen later werd ik ongi, zo ging het 3 maanden goed en toen was ineens alle structuur verdwenen .. zit nu voortdurend tussen de 28 of 35 dagen ..
Ja weet niet of dat kan als je net gestopt bent? Kleine kans toch? En of jullie het al gelijk willen na het stoppen met de pil?
Ooh op die manier Nou ik hoorde dat mensen die wat minder goed vruchtbaar zijn juist een tijdje aan de pil moeten en daarna moeten stoppen omdat de kans dan juist vergroot word ( wet niet of dit waar is ) Verloor gistere bruine afscheiding met een beetje bloed erdoor ( sorryy voor de details) en nu is t voorL bruin. Heb af n toe nog steeds lichte kramlen
Mijn eerste cyclus was 49 dagen, zit nu in de 2e ronde! Dag 14 nu, hopelijk zal deze cyclus korter duren
Hoi, In aug 2015 gestopt met de pil. Eerste cyclus was 85 dagen, vervolgens 63 em daarna 38. Er zit een dalende lijn in maar nog steeds erg lang . Ik ben 14 jaar aan de pil geweest en de dokter geeft aan dat ik echt moet ontpillen.
Hooii! Ook ik sluit me graag aan! Ik ben gestopt met de pil in december. Mijn eerste echte cyclus na het onttrekkingsbloed was heel mooi zoals je kan zien, had dit nooit gedacht aangezien ik altijd wel onregelmatig was voordat ik de pil slikte maar helaas was dat de volgende cyclus wel anders toen 51 dagen en ga deze maand ook weer die kant op zit nu op dag 40 dus ik voel zeer met jullie mee!
Sinds het stoppen krijg ik geen menstruatie meer maar bruin verlies. Tis donkerbruin en heb ook af n toe buikkrampe maar geen menstruatie te bekennen. Dit had ik op dag 34 tot 40 ook en nu op dag 57 weer. Is dit dan mijn menstruatie?
Is lastig te zeggen, ik had namelijk in die cyclus van 50 dagen dat ik ook van alles voelde, had dan geen bruinverlies maar had wel allerlei symptomen. Heb toen ook aantal keer getest maar die negatief, zelf me vriend dacht dat ik wel zwanger kon zijn. Uiteindelijk toch ongesteld geworden en ben me nu echt bewust hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden! Ik zou er even een zwangerschaptestje tegen aangooien. De dokter doet ook niks die vertelde ook ontpillen. Dus ik zeg af en toe een testje ertegen aan gooien en geduld heeeel veeeel geduld. Naar je lichaam is van slag dus hij kan wat "afval afstoten". Je menstruatie is wanneer het echt helder rood bloed is.
Hnmm.. Maar t is zo raar dat af n toe buikpijn en dan bruin verlies. T is nu nog steeds donker maar het word al wat meer naar de kleur rood toe dus ik hoop dat ik ongesteld word
Ik heb geen lange cyclus gehad (30dgn) maar wel dezelfde symptomen eerst bruin,dag erna bruin met iets rood, dag daarna 2x rood bloed verlies en die nacht heeft het doorgezet dus heeft bij mij toen ook 4dgn geduurd voor dat het ging doorzetten.
@ Sarahhh. Misschien gaat het nu doorzetten. Zou aan de ene kant wel fijn zijn dan weet jij ook waar je aan toe ben en dan kan je eindelijk je volgende ronde in. Ik heb ook altijd eerst wat bruin hoor het is nooit in 1 keer helder rood.
Ja ik zou je niet te druk maken wat ik eerder al zei je lichaam is behoorlijk van slag dus je kan van alles verwachten. Mijne doet ook allemaal rare dingen. Ben je echt ongerust dan zal ik even je dokter bellen, maar denk dat ze hetzelfde gaat zeggen en je gaat vertellen dat het met ontpillen te maken heeft.
Ja en probeer je niet te veel druk erom te maken stress en spanning zijn niet goed voor je in deze periode dat kan je cyclus ook in de war brengen dus laat het allemaal een beetje over je heen komen het is lastig maar probeer het. Ik probeer dat ook deze maand en het is voelt veel fijner.
Om je hormonen een handje te helpen kan je ook kijken naar Teunisbloemolie. Ik heb deze vitamine geslikt en verminderde mijn cyclus heel erg. Deze pronde probeer ik het zonder omdat mijn lichaam het uiteindelijk toch zelf moet kunnen doen. Teunisbloemolie verkopen ze bij de tuinen.