Vorige week woensdag had ik ongesteld moeten worden....tot op heden nog geen druppel bloed gespot! Nu durf ik niet te testen, merk dat als ik eraan denk mn hard in mn keel bonkt... Mijn vorige partner en ik konden geen kinderen krijgen en mijn huidige vriend en ik zijn ook alweer enige tijd bezig.... Vandaar de aarzeling om te testen, om eventuele teleurstellingen te voorkomen zeg maar. Denk dat ik t minder erg zou vinden als mn menstruatie gewoon doorbreekt. Maar ben ook wel weer nieuwsgierige, aaargh! Heb n regelmatige cyclus, symptomen tot nu toe zijn opgezette borsten, moe, heel erg chagrijnig en menstruatie achtige buikpijn. Dat heb ik dus ook allemaal voordat ik ongesteld moet worden. What to do? Hoe lang nog afwachten? Of gewoon gaan testen?
Ik merk bij mezelf ook dat ik het zo spannend vind. Enige manier om erachter te komen is toch testen. Qua tijd zou het duidelijk zichtbaar moeten zijn inmiddels.. Succes!
Testen! Ik wil t ook weten en mocht t dan toch een teleurstelling zijn ben je iig van deze onzekerheid af en kun je weer vooruit kijken. Ik hoop op een knaller voor je!
Ja, testen! Ik ben nog nooit overtijd geweest, dus ik zou al lang getest hebben in jouw geval. Ondanks de mogelijke teleurstelling. Veel succes!
Ik kan er inkomen dat je je wil behoeden voor teleurstelling. Maar ik denk dat je toch best een testje waagt. Succes!!!
Ik denk dat ik morgen maar n testje ga doen dan, als ik durf, haha! Mn vriend wilde eigenlijk nog afwachten maar wordt geloof ik n beetje gek van mijn getwijfel en onzekerheid En idd wel fijn om verlost te zijn van dat dwangmatig gestaar naar mn gebruikte toiletpapiertjes, wat een waanzin is dat zeg...
Het enige wat uitsluitsel geeft is een test. En 6 dagen na nod zou die toch wel duidelijk positief moeten zijn als het raak is. Niet testen geeft ook spanning. Dan kan je de uitslag beter gewoon weten.
Ik snap de zenuwen helemaal! Ik had vorige week hetzelfde, 2 dagen overtijd, al 4 dagen flinke menstruatiekrampen en ik durfde ook absoluut niet te testen. Uiteindelijk 's avonds getest omdat ik ook gestoord werd van de onzekerheid en, inderdaad, iedere keer het wc papier inspecteren of ik nou al roze zag of niet. Bij mij verscheen er al voordat ik klaar was met doortrekken direct een tweede streep, ik hoop voor jou hetzelfde! Wat bij mij de doorslag gaf om wel te testen was dat ik dacht: als het negatief is, dan is dat even goed balen, maar daarna heb ik tenminste wel duidelijkheid.
ik ben gewoon zwanger.... Ik geloof t nog niet helemaal! Een dikke plus nog voordat ik met m'n ogen knipperde. Ff bijkomen hoor...