Na al heel ontregelde cyclussen eindelijk mijn NOD voorbij! Elke keer cyclussen gehad met bloedingen tussendoor en elke keer lange cyclussen van ongeveer 39 dagen, maar nooit langer dan 39. En ondertussen zitten we op dag 43...... Afgelopen week getest, maar het bleef omo wit. Morgen weer testen, maar ik vind het zo moeilijk te geloven dat het misschien toch goed kan zijn en het niet weer een nieuwe versie van een verstoorde cyclus is.... Symptomen zijn er wel gevoelige borsten, meer afscheiding dan anders, emotioneel compleet instabiel.... maar goed die kunnen natuurlijk ook tussen mijn oren zitten en totaal niks met een zwangerschap te maken hebben. Ik vind het in elk geval even bloedje spannend en moest het even kwijt!
Het is echt bloedje spannend zeg... En erg frustrerend ook lijkt mij van die lange cyclussen. Bah zeg. Je lichaam die doet echt wat hij wilt. Ik zou bijna vragen wanneer verwacht je ongeveer je NOD. Maar dat weet je natuurlijk niet... Dus dan moet je om de 2 dagen testen of? Hoe doe je dat?
Voor m'n nod ga ik eigenlijk uit van de langste cyclus tot dan toe. Dat zou in dit geval afgelopen dinsdag zijn geweest dat ik had kunnen testen. Ben een beetje in grijs gebied nu dus ook voor mezelf maar ben van plan verder alleen in de weekenden te testen zodat ik niet na welk nieuws dan ook daarna eerst de hele dag op m'n werk me in moet houden.
En met dat ik een beetje urine in een potje heb om mee te testen, kan ik de always weer uit de kast trekken
Wat kl*te zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je hoopt op een zwangerschap wanneer je je verwachte nod voorbij bent. Ik hoop op snel een positieve voor je. Veel sterkte nu.