Geen eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tweety01, Jan 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Hallo dames,

Ik heb 3 miskramen gehad en nu hadden we deze ronde besloten om ovulatietesten te gebruiken, zodat we precies weten wannneer mn eisprong zal zijn en daarop gaan klussen in de hoop dat het helpt om een goede zwangerschap te hebben.

Nu zit ik op cyclusdag 16 en heb nog geen smiley gezien
    Ik gebruik de dure clearblue ovulatietest.
    Elke ochtend test ik rond 7 uur met ochtendurine.

Kan het zijn dat er misschien geen eisprong is deze maand en dat, dat ook een reden kan zijn van mn vroege miskramen of is het heel gek dat ik dit denk?

2. natassie1988

Sep 30, 2016
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ronde een hele late eisprong gehad voelde het aan me lichaam inene en dat was dag 32 van mijn cyclus andere rondes had ik hem pas op dag 20.
    Dus geef de hoop niet op.
    Weet niet hoelang je cyclussen normaal zijn.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Volgens mij mag je ovulatietesten niet met ochtenduren doen maar dat terzijde.

Het kan zo maar zijn dat je een smiley krijgt. Je kunt nog ontregeld zijn van de miskraam

4. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Er staat duidelijk vermeld dat je het best kunt testen met ochtendurine. En ik heb na mn laatste miskraam na 30 dagen netjes weer mn menstrustie gehad, denk dus niet dat het daar nu mee te maken heeft

5. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Inmiddels zitten we op cyclusdag 19 en er verschijnt nog steeds geen smiley op de ovulatietesten.
    Stel dat er deze maand geen eisprong is, wordt ik dan wel ongesteld?

6. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Jeetje Tweety, echt heel rot voor jullie, 3 miskramen achter elkaar...

maar volgens mij zit jullie probleem niet bij het bevruchten van de eicel. Leuk die ovulatietesten maar de afgelopen maanden wijzen wel uit dat jullie het op het juiste moment doen.
    Maar drie keer achter elkaar een miskraam is niet oké. Misschien is je progesteron te laag. Een bezoekje aan de huisarts is wellicht productiever dan ovulatietesten in dit geval.

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Ik denk ook niet dat het aan je eisprong ligt. Anders zou je niet 3x in een korte tijd zwanger raken. Het probleem ligt denk ik bij het 'zwanger blijven'.

8. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Ik loop al bij de gynaecoloog en heb net de uitslag gehad van stollings onderzoeken e.d en dat is allemaal goed.
    De reden van de ovulatietesten is om te kijken wanneer mn eisprong is en om op het juiste moment seks te hebben. Vandaar mn vraag

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik zou nog even doortesten, kan best zijn dat het nu wat laat is.

Tip, ovulatietesten van zwanger en kids (dipsticks) werken net zo prettig en zijn vele malen goedkoper. Je kunt dat altijd nog even de cb er bij houden als het postief wordt.

Cb moet je geloof ik idd juist met ochtendurine doen. Alle anderen niet :).

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar op welke cyclusdag zit je nu dan? En hoe waren je laatste cyclussen?

Je kan overigens wel ongesteld worden zonder eisprong. Lees mijn topic maar!

11. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Ik zit vandaag op cyclusdag 20.. vanochtend weer geen smiley.

Meestal zit ik rond 30 dagen cyclus en als er een uitschieter was had ik vaak een positieve zwangerschapstest.

12. Pitahaya

En vanaf wanneer ben je begonnen met testen?
    Merk je verder wat aan je lijf? Vruchtbaar slijm o.i.d.?

13. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Ik ben op dag 12 begonnen met testen. Normaal merk ik aan mn vruchtbaar slijm ook wel dat ik in de vruchtbare periode zit. Maar ook dat helaas nog niet gevonden.
    Alleen gisteravond en vanochtend een beetje maar dan houdt het ook weer op. We gaan maar door met testen en hebben wel regelmatig seks voor de zekerheid

14. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Wellicht kun je beter temperaturen dan? Ik weet niet hoe lang je er "normaal gezien" over doet om zwanger te raken, maar als je maanden met die ovultatietesten aan de gang moet, is het een duur grapje.

Overigens zijn er ook vrouwen bij wie die testen niet werken (hallo, aangenaam, ik ben Evelyne) en als je een beetje wilt weten hoe je cyclus werkt, is temperaturen wel een idee.
    Ik vond het overigens een stom idee dat temperaturen, maar je went er snel aan. Moest er aan beginnen van mn huisarts...

15. Pitahaya

Je kunt ook die ovulatietesten bij zwanger en kids kopen (die dipsticks) die heb ik en dan als ik vruchtbaar slijm heb, dan begin ik met die roze clearblue testen. Dan is het minder duur.

Maar ik denk dat je ei er gewoon nog aan moet komen hoor. En dat je dan misschien een langere cyclus hebt deze maand.

16. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Ik zal inderdaad nog even geduld moeten hebben. We wachten maar rustig af. In elk geval bedankt!

17. Tweety01

Tweety01 Actief lid

May 4, 2016
    154
    14
    18
    Ik ben maar gestopt met testen. Inmiddels zit ik op dag 24 en heb geen positieve ovulatietest gehad.

Waar ik benieuwd na ben, kan het zijn dat ik uiteindelijk wél een eisprong heb gehad, maar dat mijn test deze niet heeft gevonden?
    Ik weet nu niet echt waar ik rekening mee moet houden en al helemaal niet wanneer ik mijn menstruatie eventueel kan verwachten.

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoe lang waren je cyclussen bij een zwangerschap?

wat ook mogelijk is dat je eisprong al geweest is en dat je een lange lf fase hebt.
    Dus dag 12 te laat met testen en eerder beginnen met testen
    Misschien heb je op dag 12 al je eisprong met een lf fase van 18 dagen
    Ik zou de volgende ronde op dag 8 beginnen

Share This Page