Positieve clearblue, donderdag pas IUI -D

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kleintje85, Apr 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hoi dames,

Vanochtend testte ik nog negatief, vanmiddag op 17.30 had ik ineens een smiley. Ik als een dolle het umc gebeld, via het noodnummer en zo kreeg ik een gynaecoloog aan de telefoon. Ik hoopte dat ik morgenochtend in gepland zou kunnen worden. Hij heeft met de ivf arts gesproken, hij raadt aan om morgen nogmaals te testen. Waarschijnlijk is mn piek oplopen.. Als de piek echt op zn top zit, dan springt je ei met 40 uur. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken. Als ik morgen toch geen positieve test meer heb, willen ze wel verder gaan kijken, omdat een korte piek niet handig is. De kruidvat test is trouwens nog niet knal (niet donkerder dan de controle teststreep in ieder geval) en de CB gaf wel een smiley.

Als ik morgen bel naar het umc en de test is weer negatief, kan ik donderdag pas heen. Denken jullie dat dit toch net te laat is? Zijn er hier vrouwen die evengoed zwanger zijn geworden met een korte piek en latere IUI? Ik gebruik geen hormonen.

Groetjes :)

2. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

Jan 12, 2016
    1,325
    242
    63
    als je morgen nogmaals een smiley hebt zou ik voor donderdag gaan. Als de test morgen weer negatief is Kun je het beste morgen de iui krijgen...
    Bij ons was dit altijd de dag ná de positieve test. Ik heb ooit twee dagen positief getest en toen op die tweede positieve test de iui gehad. Ik hield ook een temp curve bij en helaas was die iui dus te vroeg. Bij mij springt Mn ei echt een dag na de positieve test...
    Veel succes! 🍀

3. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Helaas heb ik het niet meer voor t kiezen,morgen of donderdag :( umc werkt nog steeds op halve kracht, dus inplannen is lastiger. Ik bel morgenochtend vroeg gewoon het noodnummer, (vanvond om half 6 ook gedaan haha) hopen dat ze me dan eventueel morgen ochtend er toch nog in kunnen plannen :)

Bedankt voor je reactie!

4. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Yeah :) nog steeds positief en de kruidvat nu ook knal!! Morgen naar Utrecht :)

Attached Files:

5. Lysje90

Lysje90 Actief lid

Jan 29, 2017
    156
    13
    18
    Wat fijn! Succes morgen in Utrecht. We gaan duimen voor je! :)

6. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

Jan 12, 2016
    1,325
    242
    63
    Veel succes morgen! 🍀
    Mag ik vragen waarom je/jullie een iui-D traject volgen? 😊

7. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Tuurlijk mag dat :) ik ben een alleenstaande vrouw en wil dol graag moeder worden. 4 jaar terug begon ik daar serieus over na te denken. In 2015 heb ik me ingeschreven bij het umc. Wachtlijst van 1.5 jaar en nu ga ik voor de 5de poging :)

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Die is echt heel positief! Haha. Super. Ik duim voor je! Veel succes de komende 2 weken!

9. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

Jan 12, 2016
    1,325
    242
    63
    Zij hebben een eigen spermabank dan? 1,5jaar wachten lijkt me moeilijk, maar nu eindelijk aan de beurt dan.
    Veel succes en geluk gewenst 🍀

10. beebj

beebj Niet meer actief

Als ik een positieve ovu test heb, moet ik niet de dag erna voor de IUI, maar de dag dáárna Wel sochtends om 8u potje inleveren en dan rond 10u inseminatie.

11. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
  12. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik doe geen iui met hormonen en spuiten om ei te laten springen. Bij mij gaat het in natuurlijke cyclus. De CB was dinsdag avond positief (kruidvat nog niet), woensdagochtend had ik mn echte piek en donderdag iui.. Donderdag of vrijdag is dan de eisprong zo ongeveer.

13. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder

Ja een eigen donorbank waar in december een grote fout is gemaakt :(, ik kan me nu niet meer elke maand aanmelden voor een poging, omdat ze nog steeds op halve kracht werken, best frustrerend zeg maar.

14. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Bedankt allemaal :)

Share This Page