Hoi hoi, Wellicht wel een leuk idee om hier met zijn allen het over onze ovu-testen te hebben? En elkaar er doorheen te helpen bij 'vage', lichte of juist positieve testen? Zal ik de aftrap doen? Ik ben zelf 33, en ben al gezegend met 3 gezonde kinderen (2007/2010 en 2012). Samen met mijn vriend willen wij kijken of het ons gegund is en wordt voor een 4e kindje, waarbij het zijn eerste zal worden. Vorige maand middels de ovu-testen niet echt mijn piek gevonden. Test werd wel steeds donkerder maar knalde niet. Deze maand nieuwe ronde en nieuwe kans ☺. Ik ben op dag 7 begonnen met testen, om een beeld te krijgen van mijn cyclus en om mijn lichaam weer te kunnen vertrouwen na (bijna) 5 jaar ac. Afgelopen week (21-25nov.) Bleven de testen wit. Gisterochtend een heeeel lichte 2e streep te zien.. En de test van vanmorgen zie bijlage (LH word 'eindelijk' gevonden. Dus hopelijk snel mijn piek).. Ik ga starten met 3x daags testen (dankzij een tip die ik kreeg) vanaf vandaag om mijn piek in de testen te ontdekken.. Testen jullie mee? Kunnen we elkaar erdoor heen helpen, advies en tips geven en voor elkaar zijn en uiteraars duimen op wondertjes!!
Daar zijn de NOD-groepjes voor. Weet niet wanneer je NOD is maar denk het dan van 11-18 december. Daar zit ik momenteel ook. Die kan je hier vinden: WELKOM! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/nod-lijst-11-t-m-17-december.666541