Daar ben ik weer! Nog geen periode maar ik merk wel symptomen. Kheb een zwaar gevoel in de lage onderbuik, gespannen borsten en voel een druk op mijn maag..een beetje weeïge gevoel. Geen kramp. Iemand ervaring? Morgen maar weer een testje halen de nk ik?
Denken jullie dat er genoeg tijd tussen zit tussen de test van gisterej en dan die van morgen om positief te zijn? Gister was hij omowit.
Er zit dan een dag tussen dat je niet getest hebt. Dat is kort. Maar jij geeft aan symptomen te krijgen, en die krijg je vaak pas als je Hcg aanmaakt.
ja ik heb daarom twijfels of het niet tussen de oren zit. Van geen symptomen en een negatieve test naast de volgende dag zoveel?
Ik testte bij mijn vorige zwangerschappen nooit positief voor nod, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het raak was Succes!
Afgelopen periode was ik ook zomaar vijf dagen overtijd... nooit geweest! En ik was zeker niet zwanger dus helaas kan dat ooit gebeuren. Nou hoop ik dat niet voor je natuurlijk! Dus ik zou zeker even testen om te hopen op wat zekerheid.