Wanneer testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joelle23, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle23

    Joelle23 Lid

    13 apr 2016
    85
    21
    8
    Administratief medewerker
    Hoi hoi!
    Begin september ben ik gecurrateerd, het vruchtje bleek met 7 weken gestopt te zijn met groeien.. Het kwma niet vanzelf op gang dus uiteindelijk met 13 weken cytotec opgewekt. Daar kreeg ik helaas extreem bloedverlies van met als gevolg met spoed naar het ziekenhuis en die zelfde avond nog gecurrateerd.

    Op 1 oktober werd ik al ongesteld, en normaal gesproken had ik altijd een cyclus van 23 dagen.
    De menstruatie daarna liet iets langer op zich wachten en kwam op 28 oktober.
    Nu heb ik op 10 november aan beide flanken behoorlijke krampen gehad, volgens de app zou ik deze dag de eisprong hebben(op basis van een cyclus van 23 dagen) , dus dat zou daar mee te maken kunnen hebben.
    Nu heb ik steeds wel wat symptomen maar vandaag 10 dpo een negatieve test, dat is opzich niet heel raar omdat het nog niet m'n NOD is.. Maar aangezien m'n menstruatie de laatste keer wat langer op zich liet wachten, kan het natuurlijk zijn dat de hele cyclus anders loopt.
    Wanneer zou ik het beste nog eens kunnen testen.
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik zou die app ff laten voor wat het is. Je hebt pas een miskraam gehad en hier kan ke cyclus enige tijd door van slag zijn. Je weet ook niet wanneer je eisprong was dus kun je eigenlijk niet zeggen dat je 10dpo bent. Neem je langste cyclus plus 2 dagen als testdag.

    Heel veel sterkte en hopelijk snel een plakbeebje
     

Deel Deze Pagina