Goedemorgen! Vandaag cd 11 en sinds eergisteren veel witverlies. Komende woensdag HSG (op dag 15) maar nu ovulatietest gedaan en direct een 2e streep.. kan ik nu al een ei hebben op dag 11? Normaal is hij er pas op cd 22 en op zn vroegst cd15
Vandaag piek, ei morgen of overmorgen op dag 12 of 13. Dan cyclus 27/28/29 dagen. Kan prima toch? Zie die lengte ook in jouw lijstje staan. Wel jammer van die hsg, even overleggen met ziekenhuis wat te doen? Een bevrucht eitje wordt natuurlijk weggespoeld door de vloeistof. Succes!
Jaa dat kan zeker hoor. Zou wel even overleggen wat te doen met hsg.. misschien beter om uit te stellen?
Ja uitstellen of cyclus voorbij laten gaan.. kan nu ook niet bellen, want er is niemand.. of is dit spoed?
Ik zou maandag overleggen en vragen wat ze hier mee willen doen. Het lijkt mij geen spoed want je kan er vrij weinig mee. Als je het maandag uitlegt kun je het nog op tijd annuleren voor woensdag.
Seks bedoel je? Dat is aan jou. Wil je graag het onderzoek nu hebben dan geen seks. Wil je liever proberen zwanger te worden dan wel. Maar dan doen ze het onderzoek ook niet demk ik.
Zou ik wel doen. Je krijgt niet voor niks het onderzoek is welbelangrijk en dan is het maar gebeurd. Succes woensdag. Leuk is anders maar ik vond het meevallen
Huh, wat gaaf! Was je dan vorige ronde toch niet echt ongesteld geworden? Dat moet dan wel... Wat supertof
Ik ben echt ongesteld geweest begin mei.. en toen rond 18 mei een eisprong Laatste menstruatie was dus iets anders