Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en moet even wat kwijt, Ik had 19/20 augustus ongesteld moeten worden, ik dacht ook dat dit ging gebeuren aangezien ik heel iets bruin verlies en een paar druppels rood bloed had in mijn tampon, maar dit is daarna opgehouden en tot op heden nog steeds niet ongesteld, heb donderdag en gisteren een test gedaan maar waren allebei negatief, ben al sinds december 2018 gestopt met de pil en heb een onregelmatige cyclus en probeer nu te wachten tot maandag met testen, tenzij ik alsnog ongesteld wordt... Mijn langste cyclus wat ik tot nu toe heb gehad was 32 dagen en toen zat ik hoog in de stress.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht was het een ovulatiebloeding en komt je nod pas over een dag of 10? Ben je bezig met zwanger worden? Omdat je hoog in de stress zat toen je cyclus een keer 32 dagen was?
Hoi, Zou zomaar kunnen, ik weet niet precies wanneer ik mijn ovulatie gehad heb.. Ik heb in maart de diagnose vulvakanker gekregen en ben hieraan geopereerd en alle uitslagen waren goed gelukkig! Nu had ik afgelopen maandag mijn eerste controle in het ziekenhuis en wou ik dat juist even afwachten en vragen of we weer verder mochten gaan met proberen omdat we een aantal maanden natuurlijk even niet met zwanger worden bezig zijn geweest.. maar omdat het eigenlijk wel goed zat met de uitslagen wou ik deze maand niet weggooien zeg maar en hebben we 2x geklust wanneer ik dacht via de app flo mijn ovulatie gehad te hebben... Heb dit alleen nog nooit eerder gehad.. Ben er nu misschien wel wat teveel mee bezig omdat de ongesteldheid maar uit blijft..
Zou idd kunnen dat het een ovulatiebloeding bloeding was. Is gewoon niks van te zeggen, helemaal niet als je een onregelmatige cyclus hebt. En een app geeft het gemiddelde aan, daar kun je echt niet vanuit gaan...
Het kan vanalles zijn, een ovulatie bloeding, innestelingsbloeding... wel heb ik van die vage symptomen, misselijk, lage rugpijn, hoofdpijn, best wel moe, heel vervelend, zou nu gewoon het liefst weer ongesteld worden zodat ik weet waar ik aan toe ben, ik wacht gewoon tot maandag ochtend, als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog een testje