wanneer testen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sarahv, Dec 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahv

sarahv Lid

Sep 12, 2007
    48
    0
    0
    Als je zaterdag ongesteld had moeten worden kun je nu wel testen toch maar kan ik dan nu al wel symptomenhebben gehad ik heb vanaf ong zaterdag hoofdpijn en duizelig en daarvoor een paar dagen misselijk en vreselijk moe en heel veel steken en vreemde gevoelens in mijn bnuik?!

wat denken jullie? :( :x :(

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    EHm , wat een lange cyclus heb jij! :confused:

Waarom probeer je niet gewoon een testje?
    Je bent toch overtijd nu?
    Succes,,

3. Niet meer actief

Ja, doe een testje :D

Dan weet je het allemaal zeker meiss ;)

Ik duim voor je,

liefs, Xena

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ja hoor gewoon testje doen :D

5. sarahv

sarahv Lid

Sep 12, 2007
    48
    0
    0
    Heb net een test gedaan was negatief vreemd ik heb echt al die symptoompjes hoe kan dat nou en ben ook niet ongesteld geworden zonet beetje bruine afsc meer niet

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Misschien was je urine niet sterk genoeg. Of misschien ben je echt niet zwanger.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bruin kan het begin van je ongi zijn....anders als je niet ongesteld wordt over een paar dagen nog eens testen.
    Meer kan je niet doen ben ik bang...
    Succes
    Elmo

8. sarahv

sarahv Lid

Sep 12, 2007
    48
    0
    0
    heb dus na die bruine afs. niks gehad en nog steeds niet ongie en had eer gisteren nig niegatieve test ik weet het niet mee hoor ik heb nu liever dat ik gewoon ongesteld wordt zit ook niet zo in die onzekerheid en stiekeme hoop x

9. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    ik voel met je mee meid.

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat had ik ook...en heb na n dag of 2 weer getest omdat de ongi er nog niet was...en na wat gerommel met testjes die niet goed waren heb ik n nieuwe gehaald (die andere had ik al n jaar in de kast) en toen bleek t dus wel raak!
    Dus misschien nog n beetje geduld en als de ongi nog steeds weg blijft nog eens testen?
    T bloed kan innestelings bloed zijn...dat had ik dus ook vorige week...klein beetje en daar bleef t bij.
    Succes en sterkte!

Share This Page