Hoi dames, Ik doe voor het eerst ovulatietesten en ik vroeg me af of dit positief is of net niet positief. Het zijn de davids testen van 2besure. Volgens de instructies moet ik na 10 tot 20 min aflezen. Deze is van na 15 min. Dank jullie voor het meekijken.
Dank je wel voor je snelle reactie @Narcisje . Heeft het trouwens nog zin om door te testen of kan ik nu gewoon stoppen.
Je kan gewoon stoppen hoor. Ik denk niet dat ie veel donkerder kan. Ik moet van het ziekenhuis ook altijd stoppen met testen na een positieve test.
Die is positief! Je kan inderdaad stoppen met testen. Je lh-piek kan 'even' duren, dus mogelijk zou je morgen nog een positieve test kunnen hebben. Je ei springt binnen 24-48 uur na een positieve test, dus dat zal morgen of overmorgen zijn. Vandaag, morgen en overmorgen zou je dus het meest vruchtbaar zijn!
Dank jullie wel dames, voor de uitleg. Ja, ik ben na die test gestopt met testen. Kan ik de rest voor volgend maand (hopelijk niet nodig) gebruiken. En dan wordt ik ook niet verward.