Had gisteren op dag 9 echt super veel vruchtbaar slijm en vandaag op dag 10 ei pijn en slijm is iets minder maar mijn menstruatie komt 1 september pas maar denk echt dat ik een vroege ei heb zou ik dan al over 11 dagen kunnen testen graag jullie reactie
Groeipijn en vruchtbaar slijm kan 5 dagen voor de eisprong plaatsvinden. Grote kans dus dat je eisprong pas over een dag of 3 is. Dus dan is je nod idd rond 1 september. Maaaaar je weet niet zeker of je ei binnen nu en 3 dagen komt. Het kan ook vals alarm zijn. Dus als je je eisprong niet gemeten hebt (dmv ovutesten of tempen), zou ik gewoon pas testen rond 1 september.
Vandaag is mijn ei pijn weg heb mijn 1 eileider dus kan het ook alleen maar recht voelen maar we wachten gewoon af maar ronde 26 mag het weleens gebeuren. Temp meten gaat me jammer genoeg niet lukken werk in de zorg en thuis melkveehouderij dus ben echt nooit de zelfde tijd wakker of van bed. Heb een tijdje een paar keer mijn ei met ovulatie testen bijgehouden en 12 dagen erna werd ik dan ongesteld mijn cyclus is altijd 26 of 27 dagen dus dat is erg mooi