Hoi hoi, Ik ben nu 4 dagen overtijd, en dat terwijl ik normaal echt een heel regelmatige cyclus heb. Snap er helemaal niks meer van. De testen zijn echter steeds negatief (heel erg: 1 op NOD, en 1 op elke dag erna). Ik weet dus dat ik niet zwanger ben deze ronde. Maar de ongi lijkt er ook niet aan te komen. Geen krampen of hoofdpijn (wat ik vóór mijn NOD wel had) en ook geen bruin slijm (sorry ) of donkerder slijm (weer sorry ) aan de tampon. Wanneer kan ik hiervoor de huisarts bellen? En wat kan er aan de hand zijn? Ik ben dus echt heel regelmatig, langste cyclus ooit was 34 dagen (en dat was 3 jaar geleden)... Hoop dat iemand me kan helpen! Liefs, Naduah
Ey meid, Waarom bel je niet naar de HA om navraag te doen? Misschien kun je gelijk even langs. Ben je van de onzekerheid af. Ik weet niet zo goed wat ik zou doen maar sterkte ermee!
Wat vervelend dit zeg. Toch negatief, maar ook geen ongi. Ik denk dat als jij je er onzeker over voelt, je gewoon altijd even langs de HA moet gaan, hij/zij is er ook om je gerust te stellen! Ik schrok even toen ik je naam zag, mijn zus noemt zich ook altijd zo en even dacht ik dat je mijn zus was! Maar erg mooie naam hoor! Groet Snoozie
De huisarts kan denk ik ook niet veel voor je doen. Als je volgende week nog niet ongi bent kun je nog een keer testen voor de zekerheid. Ik vrees dat je gewoon af moet wachten.
Ik zou inderdaad ook nog een weekje wachten...het kan zomaar ineens dat je cyclus niet normaal is deze maand (had ik ook afgelopen maand zie onderschrift) Daarna lekker naar de huisarts en een bloedtest vragen. Het gebeurd wel eens dat de test negatief zegt maar dat je toch zwanger bent Groetjes Debby