wanneer testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by jasmijn123, Feb 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jasmijn123

Feb 5, 2008
    25
    0
    0
    Starry...
    hoop dat het straks postief is ,,, en pas over paar dagen weer testen echt zonde heb er al 4 gedaan voor niets.

yippieajee
    bedankt meid ...
    inderdaad dit is hopeloos

waarom is het bij iedereen in een keer raak en wij moeten ons beste doen en geduld hebben..

pech vogels zijn wij...

2. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    nog steeds niet ongi.... :(: , morgen maar weer een laatste test doen, nu maar met ochtendurine. Is het weer nagatief dan wacht ik tot dinsdag en als ik dan NOG NIET ongesteld ben, dan bel ik de huisarts..

3. hier nog iemand olly ik ook nog steeds niet!

suc6 met wachten

4. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    nou ik heb vanmorgen weeeeer negatief getest... en nog steeds geen ongi ... :( Ik moest van manlief tot dinsdag wachten, maar dat kon ik dus niet :oops: , wat een gedoe toch he. Ik word er gek van. Denk steeds maar, of wordt ongesteld! OF geef een positieve test!, maar jah... we wachten wel weer af..

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde.
    Ik heb een test gehad waarop ik dacht een heel dun streepje te zien...maar echt heel onduidelijk de rest van de testen waarvan vanochtend de laarste clearblue was negatief. (niet zwanger)
    Ik zit nu al op een cyclus van 39 dagen ik had anders altijd 29 en de vorige maand 34 dagen.
    Ik vind het echt heel vreemd allemaal.
    mischien dat ik deze week afwacht.

6. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Ik heb vanmorgen ook met CB getest en idd een grote dikke streep en ik dacht in het begin een heeeeel dun streepje te zien, maar toen manlief beneden was was het weg... GRRRR.
    Ik wacht deze week af, ik hou in de gaten of mijn symptomen aanhouden en/of erger worden en als ik het volhoud :D dan doe ik donderdag nog een test, is ie weer negatief dan bel ik de huisarts.

7. he olly en tom78 het is wat..

ook hier nog steeds geen ongie in beeld en alleen maar negatieve testen.. ik moet eerlijk zeggen dat ik het vaker heb gehad. huisarts zegt toch gewoon wachten.. dat is altijd balen als je dat te horen krijgt. In ziekenhuis hebben we de nodige onderzoeken gehad maar bleek bij mij alles goed. dus daar was niets mis mee..

Nu maar wachten uitgaande van mijn lange cycles moest ik 4 februari ongie worden..

dus ik wens jullie sterkte met wachten..

liefs Yippie

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Hoi Dames,
    Ook ik ben 4 dagen overtijd als ik uitga van m'n langste cyclus vorige ronde! (ik dacht, een uitschieter door m'n heftige buikgriep), maar helaas op dag 41 nog geen bloed!
    Vrijdag voor het laatst getest! Negatief!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Zo lang je menstruatie er niet is meiden niet opgeven. Ik testte ook toen ook pas laat 6 dgn na nod.

liefs vruchtje

ps duim dat we allemaal snel positieve test hebben.

10. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    hoi, ik heb zojuist de huisarts gebeld, 'k heb buikpijn en enkele drupjes bloed weer. Maar heb voor de zekerheid een tampon ingebracht en die was brand schoon... dus misschien blaasontsteking? Of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap? Ik snap er niks van en ben best wel zenuwachtig, want dit ken ik totaaal niet! Wat een gedoe toch allemaal..

'k moest werken vanochtend, maar ben naar huis gegaan en m'n baas ingelicht over hoe en wat :oops: en daar wilde ik nog zo lang mogelijk mee wachten.... Om half 2 moet ik de huisarts weer bellen, dan heeft de assistente overlegd..

11. spannend olly..

sterkte met wachten..

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Hier zijn de rode duivels doorgekomen

13. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    .. nou ik moet deze week afwachten of m'n ongi alsnog door gaat zetten en als m'n buikpijn erger wordt moet ik meteen komen. Voor de zekerheid breng ik morgen ochtend even urine zodat een mogelijke blaasontsteking in ieder geval is uitgesloten..

heb net ff lekker in bed gelegen, anders duurt een uur wachten ook zo lang.

wordt vervolgt. :(

14. ook hier is het vandaag mis... de ongie is begonnen
    nou meiden ook ik ga door voor de volgende ronde..

zou ronde 19 dan voor ons bedoelt zijn..

15. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Eindelijk.....

..vanmorgen had ik een beetje bruinbloed verlies, wat vanmiddag overging in rood. Het is niet veel, maar ik ga er maar gewoon van uit dat dit m'n ongi is. Aan de ene kant een hele opluchting, aan de andere kant balen, want ja ik ben dan niet zwanger natuurlijk.. Ik hoop dat het even flink gaat doorzetten nu. allen weet ik dan m'n volgende NOD dag niet zeker, das weer shit. Nou dan moeten we gewoon maar een maand lang, om de dag klussen!

16. idd olly er zit niets anders op! :D::D:D:D

17. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Oooohh, Ik heb net getest en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken..
    Heb de Clear blue test gedaan en zie toch een heeeeeel licht kruisje..(of ik denk dat ik het zie)
    Ik ben 17 jan. gecurriteerd na mijn miskraam en 24 jan. nagecurriteerd. Dus Of het is een licht positieve test omdat ik nog zwangerschaps hormonen heb van mijn vorige zwangerschap? Of ik zit heeel vroeg in mijn nieuwe zwangerschap..
    Ik ben nog niet ongesteld geweest dus weet ook niet wanneer mijn NOD is..

Grrr wat moet ik hier nou mee.

Sorry dat moest er even uit

Share This Page