nieuwe testen van kruidvat

Discussion in 'Zwanger worden' started by ginger1, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ginger1

ginger1 Lid

Mar 7, 2007
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met de nieuwe testen van kruidvat (2 stuks voor 4,95)
    zag ze hier een paar weken in Haarlem voor het eerst en vraag me af wat jullie ervaring hiermee is.

Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb altijd met de testen van kruitvat getest vindt ze erg goed

weet nit of deze verschillend zijn

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb zelf ook met die van de kruidvat getest, no problemo..

Of die nieuwe anders zijn? Geen idee?

4. ik heb ze ook hier liggen... de mijne was gisteren negatief.. zou graag willen dat de testen niet goed zijn hahaha maar denk dat ze wel goed zijn hoor!
    morgen maar weer een nieuwe poging wagen!
    suc6!

5. BoBam

BoBam Niet meer actief

nou dat is in ieder geval niet duur!

6. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goh das echt niet duur nee...zal ze over 12 dagen voor je uitproberen haha

7. ben altijd een beetje sceptisch haha of ze dan wel goed zijn omdat ze zo goedkoop zijn...vraag me dus wel af of iemand al met die testen positief heeft getest?

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb met die testen positief getest....zijn erg betrouwbaar naar alles wat ik ervan heb gehoord...kunnen al kleine hoeveelheid hcg schijnbaar laten zien!

Succes allemaal!

9. ow nou das niet zo mooi dan haha want ik heb er gisteren negatief mee getest :( morgen doe ik weer een test maar als ze er al kleine hoeveelheden van kunnen zien dan moet ie dus posi zijn wil ik zwanger zijn..dan kan t dus niet te vroeg zijn ofzo

10. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik hoor alleen maar goede dingen over de kruidvat testen ik ga ze ook maar is aanschaffen....

Liefs

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    dat over die kleine hoeveelheid hcg dat word alleen gezegd...ik heb ook 8 dgn over tijd pas positief getest!

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Dames,

Er zijn idd 2 verschillende soorten kruitvat eigenmerk testen. de ene (die goedkope 2 voor 5 euro) die gebruik je met een pipetje en daar krijg je roze streepjes en is een kleine cassette, die ander (7 euro) plas je over heen en krijg je blauwe streepjes en dat is een lange cassette.

Ik heb ze beide op vier dagen voor NOD gebruikt met dezelfde urine. Eerst keek ik naar die met roze streepjes en daat zag ik heel licht een streepje verschijnen, maar niet echt overtuigend. Daarna keek ik naar die ander en daar was het teststreepje veel duidelijker, daar kon ik echt niet omheen, waar bij die ander bijna meer de lichtval leek.

Volgens mij kan je hieruit concluderen dat die oude (blauwe streep) dus iets gevoeliger zijn. Maar dat ook die nieuwe goed werkt en bij mij dus ook al 4 dagen voor NOD positief aan gaf. Maar het lan dus ook zo zijn dat ik meer hcg aanmaak.

Succes met testen allemaal,

Snoozie

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik heb die ook van de kruidvat... hoop er donderdag positief mee te teseten.. maar ikt est er altijd mee.. en vind ze inderdaad ideaal... ik kocht altijd die 1e van 7 euro en zag deze ook liggen de vorige keer dus hoop dat er dnderdag 2 streepjes staan ;)

14. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ik heb met die getest gelijkertijd met de iets duurdere van de kruidvat. De iets duurdere gaf meteen een streep terwijl die van 4,95 nog niks gaf.

15. muffie

muffie Actief lid

Jan 27, 2007
    187
    0
    0
    bij mij gaf de goedkope test een duidelijke streep

maar ik vond dat gehannes met het pipetje minder leuk :S

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Dus eigenlijk lees ik net 2x dat de iets duurdere van kruidvat toch iets sneller en beter aangeeft....toch?

Ik denk dat ik de volgende keer maar ga voor de 7 euro test ;)

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ga ze zo ook allebij maar eens halen, we hebben een eisprong gehad dus maar eens kijken of het klussen goed is gegaan, zal ze ook allebij eens proberen.

18. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    BNij die van 4,95 heb je er wel gelijk 2.. Dat vond ik wel een voordeel! ook als je je zelf niet in de hand kunt houden elke maand om toch te testen, scheelt het best wat geld als je niet zwanger bent.

Voor gebruik vond ik het niet zo veel uitmaken, had met beide geen moeite, alleen die van 7 euro kun je gewoon overheen plassen dus datismisschien voor de meeste handiger

19. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    die van 7euro kan je die toevallig ook in een potje met plas testen? want ik vind het zo vervelend om eroverheen te plassen...dat straaltje komt overal behalve op de test!...?

20. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Natuurlijk kan dat! :) Gewoon een plastic bekertje nemen! :)

Share This Page