hoi ik zit met een blaasontsteking neem er niets voor in omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben maar nu vannacht toen ik naar wc ging had ik bij het afvegen echt wel veel bloed er bij nu vanmorgen is het meer bruin witte slijmvlokjes morgen heb ik wel men innesteling. zou dit kwaad kunnen of is dit weer een teken dat ik ongi ga worden? biebke
Als je twijfelt met dit soort dingen, zou ik snel de huisarts bellen! Heb je ook rugpijn? Als dat zo is, kan je nierbekkenontsteking hebben. Dan moet je HEEL SNEL naar de huisarts en vertellen dat je blaasontsteking met rugpijn hebt! En ze mogen je (in dat geval dan, hè) dan niet laten wachten tot morgen!
Daarbij, je kunt nooit weten wanneer een eventuele innesteling plaatsvindt. Dat is gemiddeld tussen de 5 en 10 dagen na bevruchting!
heb ook wel eens doorgelopen met blaasontsteking en nee dat is echt geen pretje! inderdaad last van mijn rug gehad! Als je twijfelt zou ik toch even de ha bellen. Die weet het vast wel! Bloed kan namelijk ook van die blaasontsteking komen.. Maar idd ook van een innesteling!
Met blaasontsteking altijd naar je HA..al helemaal met bloed verlies! Vertel ook je wens en dat je mogenlijk zwanger bent dan krijg je een ander kuurtje...maar je moet wel een kuurtje...zwangere krijgen zelf ook een kuurtje! Hup naar je ha!
Gewoon de huisarts bellen, er zijn wel kuurtjes die ook zwangere mogen slikken. Ik ben vorige maand zelfs door pijn naar de huisartenpost gegaan, ik heb ook verteld over mijn droom en dat ik pas mijn eisprong heb gehad. En kreeg toen ook een kuur die je gewoon mocht slikken tijdens een eventuele zwangerschap
Hier nog eens: ga even naar je huisarts. Ik kan me voorstellen dat je geen medicatie wil, maar je kunt beter nu behandelen, dan dat je straks al verder bent in een zwangerschap dan word het nog lastiger. Plus dat als het naar je nieren overslaat je medicatie moet nemen die zeker slecht zijn voor je zwangerschap. Bloed bij je urine is niet goed...
Als het bloed zou komen van de blaasontsteking dan zou het bloed in je urine zitten. Als je het alleen hebt bij afvegen dan lijkt me niet dat dat komt vanwege een blaasonsteking. Ben je al bij de dokter geweest?
Heb ik ook gehad, te lang mee gewacht en vorige week bleek dat ik niersteentjes had. Zou dus toch maar naar de ha gaan. Want van die pijn wordt je echt niet vrolijk. Nooit met een blaasontsteking blijven lopen. succes.
Als je niet op de grond rolt van de pijn is het waarschijnlijk nog geen nierbekkenontsteking, maar bloed in de urine is nooit goed! (Ben je zeker dat het bloed in de urine is en geen vaginaal bloed?) In ieder geval mag je -zoals hier al gezegd- nooit wachten als je bloed in de urine hebt. Een aantal maanden geleden had ik plots een acute nierbekkenontsteking door te lang te wachten en ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Zeker bellen dus!
ik heb ook blaasonsteking en inmiddels met de derde kuur bezig! dit mag gewoon in de zwangerschap. maar zou zeer zeker heen gaan en dan vermelden dat je bezig bent zwanger te worden dan kunnen ze de medicatie hier op aan passen.