Hallo meiden, Ik heb een vraag. Ben nu 5 dagen overtijd, en de testen zeggen dat ik niet zwanger ben maar ben ook nog niet ongi. Hoe lang na het uitblijven van je ongi kun je testen? Is het zeker dat ik nu niet zwanger ben? Wie weet raad? Groetjes Anne
Ligt er aan wat je cyclus is. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Ik zou over een paar dagen anders nog eens testen...
meestal rond de 28 dagen. het schommeld meestal 1 of 2 dagen. had geen pil gebruik omdat ik dat niet meer mocht. vanwege ziekte. maar kun je na 1,2 week ook nog een positieve test hebben?
Het kan nog wel, maar bij 5 dagen over tijd zou je toch al bijna wel een streepje verwachten. Weet je ook wanneer je je eisprong gehad hebt?
Ik grijp dit topic even aan voor een vraag...ik wil het even weten voor de zekerheid, en misschien weten jullie het: als ik zeker weet dat mijn ei op dag 15 was, dan kan die fase daarna toch niet langer duren dan, zeg, een dag of 20/22? Of kan dat wel?
Ik zou over twee dagen nog eens testen, als ie dan weer negatief ik denk dat je niet zwanger bent. Succes!