Hai allemaal, Ik zit nu in de eerste maand zonder pil, as maandag moet ik ongesteld worden, vorige week maandag was mijn eisprong, zaterdag, zondag en maandag veel ongipijnen gehad, daarna weg en alleen rare onderbuikpijn, ben me gewoon heel bewust van mijn baarmoeder en alles wat onder zit voel eht constant eigenlijk, en hoe verder de dag vordert hoe meer ik het voel. wat ik heel vreemd vind is dat ik klachten heb die lijken op vroege bekkeninstabiliteit (met de 2e op krukken gelopen vanwege dat) helemaal van onderen, die botten, die voelen beurs en mijn stuitje en heiligbeen doen aan het einde van de dag zeer, dit is al een dag of 5 zo en iik heb constant lage rugpijn, kan dit van het ontpillen komen? Want zelfs als ik nu in ronde 1 zwanger zou zijn (terwijl we dat pas vanaf augustus gaan proberen,) dus heeeele kleine kans, dan heb ik nu nog niet zoveel hormoon in ijn lijf dat alles al verslapt, toch? groetjes, Majkuh
Als je stopt met de pil kan je lichaam rare dingen doen maar of dat hetzelfde voelt als een bekkeninstabiliteit ik zou gewoon ff je ha bellen en het vragen.
Hoi, Misschien is het toeval. Mijn bekken blokkeren nl ook gewoon als ik niet zwanger ben Mijn bekken waren al jaren eerder instabiel dan dat ik zwanger was dus het hoeft niet altijd door de hormonen te komen. Ik zou even een fysio bellen als ik jou was. Groetjes MB2005.
hmmm, net doktersassistente gebeld, zij zegt dat de klachten die ik heb omschreven volgens haar niet bij ontpillen horen, zij acht het waarschijnlijker dan ik eventueel nu al zwanger ben...... of ik even urine langs wil brengen om te checken op nierstenen, kan ook zo pijnlijk zijn en anders wachten we af, als ik ongesteld word volgende week en nog zo last heb moet ik even langskomen......
succes, ! hier ook na het stoppen van de pil oenorme pijn , last van mn rug.bekken echt vreselijk, buikpijn is nu weg (wel steekjes) maar heb wel weer/nog steeds erge veel pijn in mn onderrug.