Ik heb vanmorgen getest voor m'n gevoel kon het niet anders haha maar wat vinden jullie van de testen? Ik denk dat mn ei later is geweest, geen idee wanneer mn nod is, mn cyclus is 1 grote zooi op het moment... maar is dit wat ik denk dat het is....
Ik kan het gewoon niet geloven.. wilde dinsdag naar de dokter voor onderzoek etc.. echt ik kan het niet geloven... Morgen een cb.. zou dat al kunnen?? ik ben echt helemaal lamgeslagen...
ja hoor dat kan, Je test geeft aan dat je zwanger bent dus er zit HCG in je lichaam Zou wel met ochtendurine doen,
oke, dan ga ik er vanmiddag 1 halen, en morgenochtend doen.. Als ik dat zie geloof ik het misschien haha..
Nee dat kan ik begrijpen...... Alleen al omdat je zo lang hebt moeten wachten. En tot je die echo hebt gehad geloof je het nooit Gaat helemaal goedkomen meis!
dank je wel Lov ja precies ik wil echt duidelijkheid.. als er morgen ook staat dat ik zwanger ben op de cb dan ga ik het pas echt geloven denk ik.. Dat wordt een onrustig nachtje haha...
O, ik zie hem duidelijk, hoor!!! Dat streepje is volgens mij al zo duidelijk, die CB gaat echt ZWANGER!!! zeggen. Wat heerlijk voor jullie, het is jullie gegund!!!
Evii ik kon daar dus niet op wachten...hihi Even je plas ophouden en testen meid.....die zegt echt zwanger
Dank jullie wel lieverds!!! Ik moet morgen echt eerst de cb zien zo stom ik kan t gewoon niet geloven...