heeft iemand ervaring met de dipstick zwangerschapstest van 123zwangerschapstest.nl?? Zijn iig lekker goedkoop, maar wil even weten of ze (vaak) verkeerde uitslag geven??? Dus op zoek naar mensen die ze gebruiken/gebruikt hebben...
Hier alleen de ovulatietesten.. Ze zijn wel gevoelig maar geven dus veelste snel positief aan.. Misschien zijn de zwangerschapstesten daardoor wel fijn
hey ik heb ze toevallig net ook bestelt ik ben benieuwd of het goed werkt. dat kan ik pas zeggen wanneer ik zwanger ben
Hoi! Ik heb ze gebruikt en ik vond ze prima. Op 4 dagen voor m'n NOD had ik een vaag streepje, de volgende dag was hij al duidelijker. Toen heb ik wel een digitale test gekocht voor de zekerheid en ja hoor, ik was zwanger!
ow dat is goed nieuw. ja ik vind het een beetje duur een test van de winkel. en deze zijn zeer goedkoop en gelukkig ook nog goed
hier gebruik ik ze ook en al 3 positieve testen. 2 gister en 1 vandaag. enn ze werken wel, ook al een paar dagen voor je NOD. die van de kruidvat sloeg ook positief uit (je kan nooit genoeg testjes doen he )
ik hoop het niet ik bestel ze om af en toe te kijken of ik zwanger ben... omdat ik borstvoeding geef, heb ik geen cyclus, en gebruik geen hormonale anticonceptie. We gebruiken de 'voor-het-zingen-de-kerk-uit-methode' maar omdat dat niet echt veilig is, test ik om de 4-6 weken even..... We hebben geen dringende kinderwens, maar áls ik zwanger wordt, is het welkom